OurFashion

OurAd - amikor túl sok a photoshop

2008.július.12. 19:50

*Bianka*

68 komment

A GAP új reklámplakátja annyira photoshopposra sikeredett, hogy ha jobban megfigyelitek, egy karral többet láttok rajta a kelleténél. Fashionistát, a szakmabelit kérdezném, hogy egy ilyen reklámplakát hány ellenőrző emberen megy át, mielőtt kikerül?

Megosztás:
68 komment

Címkék: our ad gap

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsuli 2008.07.12. 21:53:12

júúúúj, ez azért nagyon gáz

BoLToN® 2008.07.12. 22:18:58

dehogy gáz. az az én kezem csak takarnak a csajok. :D

laja 2008.07.12. 22:33:20

A "reklámplakátja" után nem kell vessző, a "megfigyelitek" után viszont igen. A nyelvgyilok már fel se tűnik senkinek... nálam szakmai ártalom, fordító vagyok.

prezzey · http://www.prezzey.net 2008.07.12. 22:44:11

Az miért "nyelvgyilok" (sic!), hogy valaki nem a szabványos helyre teszi a vesszőt?

Ivan Kozirev 2008.07.12. 22:50:54

Egy forrásmegjelölést nem illett volna kitenni?

ron al dino 2008.07.12. 23:08:02

Hülyeség, itt nincs semmilyen fotosop. A jobbról a 2. piros ruhás csajszinak van hosszú modellkeze, átnyúl a barna bermudás csaj mögött, átdugja a kezét a kockás ruhás csaj bal hóna alatt és belenyúl végül a bal oldali szöszi bal karjának takarásában a szöszi bal zsebébe. Ennyi az egész XD

Durien 2008.07.12. 23:10:28

Ökrök vagytok. A bal oldali szőke csaj bal zsebében egy méretes testszínű mű broki van és azt takarja szemérmesen a bal kezével.

Normális 2008.07.12. 23:11:38

A két vesszőhiba nem nagy "nyelvgyilok" csak épp snassz egy hírben: aki újságot ír (akár a neten), írjon helyesen!
Lehet, hogy a képfaragó túl sok régi orosz ikont nézegetett mostanában: azon gyakori a Háromkezű Istenanya -motívum. Ld. pl:
www.nagyhazi.hu/tetelek_tobb.php?id=51&tid=14217&tp=20&page=1

Mertcsak 2008.07.12. 23:12:24

ron al dino 2008.07.12. 23:08:02

Megelőztél. Magam is ezt vettem ki belőle.:)

Laja,te meg menj az édesanyanyelvünk.hu-ra!

ravens01 2008.07.12. 23:27:45

nyugi, nyugi... láttam én már reklámon háromlábú nőt is és egyéb hasonló furcsaságokat. Hadd áruljak el egy titkot: ezt direkt csinálják. És avval, hogy valaki az "érdekes hibát" észreveszi, továbbítja, másokkal megbeszéli - na pont ez a cél: sokáig nézegeted a reklámot. Pofonegyszerű trükk, mi meg csak úgy lenyeljük. Sőt, index címlapon csámcsogunk rajta.

debi(l) 2008.07.12. 23:29:08

ron al dino
Persze, azt is megmagyaráznád, ha a bal oldalon külön álló csajszinak a térdét vakarászná!

Senki 2008.07.12. 23:29:38

Miért anorexiás mindegyik?

Inkább fotósoppolták volna őket barnára és vágtak volna be egy etióp zászlót:)

Tomi 2008.07.12. 23:32:08

én nem látok semmi különöset, az baj? :D

kacsa! 2008.07.12. 23:32:42

Ez index címlap??? pff...

Normális 2008.07.12. 23:45:00

ravens01 : Nálad a pont!...
...nálam meg itt szemben, a falon egy ilyen Háromkezű, fatáblára festve.:))

LongJohnHolmes 2008.07.13. 00:10:40

Szerintem pvclacikánál van a pont:)

pvclacika 2008.07.12. 22:37:12 Akkor fordulj fel!

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.07.13. 00:13:12

gáz

a kép is

a poszt is (lsd laja kommentjét)

LongJohnHolmes 2008.07.13. 00:14:40

Kukacoskodó surmók:)

Jól írtam?:) Nem ám megszóltok.

debi(l) 2008.07.13. 00:54:48

ravens01-nél biztos nincs pont. Külön vissza kellett mennem megnézni, hogy milyen cég, mit is reklámoz stb.

sertésmájkrém 2008.07.13. 01:17:03

Hol a + kéz? Az a vmi lenne, ami kilóg a balról a második szánalom zsebéből?

sertésmájkrém 2008.07.13. 01:18:26

lol debil, akkor csak megcsináltad amit elvártak tőled.

Pablo Escobar 2008.07.13. 01:20:12

Index címlapon ma mindenhol jó csajok vannak. :)

kgralla 2008.07.13. 02:10:32

hat nemtom, ha valaki arrol ir hogy milyen szar hogy xy hogy elkurt valamit, akkor tenyleg lehetne benne annyi, hogy azt a kemeny 3 sornyi szoveget amit errol ir, azt mar nem bassza el... :-p

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.07.13. 02:21:58

Mindenki, aki rossz helyre teszi a vesszőt, szopjon túrós hímvesszőt!
Akinek meg nem tetszik, hogy figyelmeztetik a helyesírásra, azt meg fogjuk baszatni egy tripperes vízilóval. Gondolok itt pvclacikára, páctivaldra, LongJohnHolmesre, és az összes többi köcsögre, akik szerint az igénytelenség jó, és képesek belekötni abba, aki műveltebb náluk.

StopSzmog 2008.07.13. 03:45:06

Senki 2008.07.12. 23:29:38 jár közel a tutihoz. Elsőre én is azt hittem, hogy ez egy ilyen "néhány embert kiszabadítana az ensz darfúrból" galéria és hogy szerencsétlen nők most már nem éheznek, visszatértek a testi funkcióik és lassan a gyógyulás útjára lépnek. De nem. Ez egy reklám.

patuha 2008.07.13. 05:09:29

Darabra teljesen rendben van a dolog. A szélén külön lévő lila ruhás csajnál és a másik oldalon lévőnél is csak egy-egy kéz van, jobbról a másodiknál meg egy sincs :D

robin the brave 2008.07.13. 05:37:47

sztem egy lanyt toroltek (balrol2.) es annak a keze maradt ott...XD

granuloman 2008.07.13. 06:23:48

A lilának is eggyel több jobb keze van.
Jobbról a negyedik.
Az nem a lehet a pirosé.

egyhorcsognaploja 2008.07.13. 07:29:28

photoshopdisasters.blogspot.com......

Nebameg 2008.07.13. 08:27:20

Ok. A tüdőbeteg lányok között gyakrabban fordul elő háromkezűség, ennyi a titok nyitja.

SereG 2008.07.13. 08:41:48

Kár, hogy ez a kép nincs meg nagyobban, meglesném a többi defektet is. A két vesszőről: én indexről jöttem ide, ott pedig sanos bőven mindennapos az ilyesmi. Stílusos ez a blog.hu-n is ilyen formán. Csak épp szar stílus...

Pista 2008.07.13. 08:48:59

Tudom, hogy innentől nem is lehetek sikeres ember, de csak megkérdezem:

Mijaza GAP ?!?!

Anton 2008.07.13. 09:45:11

Ajjj, félek hogy összetörnének ezek a lányok, ha valaki hozzájuk ér... A plakát alapján nagyjából le is vehető, ha nem ilyen pálcika vagy akkor meg se próbáld felvenni ez a göncöt, mert nem fog rádmenni... :)

M. Sabo 2008.07.13. 09:57:16

@Pista

Egy amerikai divatlánc.

Sly 2008.07.13. 10:03:38

bazmeg neked se lehet sok munkád ha ijenne tucc foglakozni...

szepi79 2008.07.13. 10:10:36

" Normális 2008.07.12. 23:11:38
A két vesszőhiba nem nagy "nyelvgyilok" csak épp snassz egy hírben: aki újságot ír (akár a neten), írjon helyesen!"

igy van. csak ez éppen nem újság, hanem blog. oda meg nem feltétel a helyesirás, sajnos...

SereG 2008.07.13. 10:24:41

Nos az a helyzet, hogy most, miután megnéztem a képet közelebbről (köszönet VG-nek), a következő szitut látom: adott egy műmájer, kihaénnem fotós, aki drágapénzért ellő pár hulladék kockát, és köddé válik. Aztán adott egy píármenedzser, aki rájön, hogy milenne, ha a drága lány kivenné a zsebéből a kezét. Illetve mégse, tegye be. Najó, nem, vegye ki. És adott egy grafikus, aki már inkompatibilis a látható layerekkel a nagy kavarodásban. A végére pedig adott egy grafikai lektor, aki meg inkább elmehetett volna kertésznek. Szóval szerintem nem csak egy kattintáson múlott, hanem még féltucat emberen, akik közrejátszottak az egészben. Csak azért írom, hogy ne csóri grafikus kolega legyen szídva :)

keddves 2008.07.13. 10:25:56

Pedig nagyon idegesítőek a helyesírási hibák, főleg amikor a vessző van rossz helyen, mert az egész mondat üteme tönkremegy.

Sector 2008.07.13. 10:49:23

undorító hogy egy plakátra felkerülhetnek ma ilyen anorexiás kriptaszökevények.
Se mellük, se seggük....

Nebameg 2008.07.13. 10:58:03

Akit annyira zavarnak
vessző hibák, az:
1. Majmász Gedeon
2. Ne olvasgasson blogot, mert akkor baráti körben elmondhatja, h: "Én abszolút nem olvasok blogokat, mert nagyon idegesítenek az ott található helyesírási hibák." Ráadásul, mivel megspórolja az idegeskedést, javulnak a hosszútávú életkilátásai. Viszlát.

Nebameg 2008.07.13. 10:58:56

Egyébként Sectornak igaza van, ennyi erővel hurkapálcikákat is beöltöztethetnének......

Nebameg 2008.07.13. 11:05:52

Te művelt BlueBunny! Nem kell sokáig tallózni a blogodon, h hibát találjon az ember. Lehet, h túrós is a szád széle..... Te kis népnevelő!

autosave 2008.07.13. 11:07:52

úgy tűnik itt sokaknak élete nagy boldogsága találni egy vessző hibát. nagyon sikeresek lehetnek :D

Somi 2008.07.13. 11:34:50

"ez, épen nem ujlysagg ha nem blogg. oda Megnem fel tétel a hejesirás" Ajob zsélsökét láynak verespul ló verevan, fuly, nemilik a töbiszin hez?

akárki 2008.07.13. 11:48:35

A fenti csajok csinosak (fölösleges kézzel vagy anélkül). A helyesírási szabályok ellen lázadó suttyók meg szánalmasak (nőjön egy plusz kar a seggükre, az sem szabványos).

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.07.13. 11:56:32

Fontos a helyesírás ez tény, de azért durva, hogy egy divatblogon a 46 kommentből 40 ezzel foglalkozik. . . Mostmár lassan moderátor kéne erre a blogra, mert szerintem a trágár beszéd összeségében sokkal jobban minősít egy embert.

suo tempore 2008.07.13. 12:04:36

a képhez visszatérve

magyarázza meg már valaki,h a csámpítás menő?

a "sztárokat" is úgy fotózzák,h azonnal vinni lehetne őket az ortopédiára

jojó 2008.07.13. 13:03:43

jó kép, jó találat:)

az viszont nagyon ciki, hogy azt csesztetitek, aki szóvá teszi, hogy egy négysoros szövegben két vesszőhiba van, amit a szerzőnek 17 óra alatt sem sikerült korrigálnia.

szerintem ez igénytelenség, és nálam hiteltelenség, bár nem várok sokat.

JBG 2008.07.13. 14:57:44

A csajok egytől egyik ocsmányak. Negyven kilós beesett arcú droidok. Lányok férfitársaim nevében könyörgöm, hogy ne az ilyeneket tartsátok követendő példának!!!

Aki ír, főleg úgy, hogy az sokak számára elérhető, írjon helyesen, ha lehet. Aki meg nekitámad valakinek, aki odafigyel a helyesírásra ergo az igényességre, az köpjön egy nagyot és álljon alá!!!

ambbay 2008.07.13. 15:00:39

Szerintem csak maradt a lila ruhás szöszi zsebében egy cipôkanál.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.07.13. 15:18:22

Nebameg:
"Te művelt BlueBunny! Nem kell sokáig tallózni a blogodon, h hibát találjon az ember. Lehet, h túrós is a szád széle..... Te kis népnevelő! "

Nnnnyaaa... idézze már a hibáimat...
Valószínűleg bár nagyságrenddel kevesebb van belőlük, mint például itt.
(Vagy inkább maga nézett hibának valamit, ami helyesen volt írva.)

Lime · http://www.mrhow.eu/_.php?id=667 2008.07.13. 15:25:37

Szánalmas, hogy azoknak áll feljebb, akik még írni sem tudnak. Iskolázatlan gyerekek. Vagy még szomorúbb, ha már nem gyerekek. De, hogy iskolázatlanok, arról hol akaratlanul, hol pedig makacs elszántsággal győzködnek másokat.

Boo 2008.07.13. 16:16:44

Tök jó, hogy az index főoldaláról ide lehet jönni, de miért nem látható a kép, amit fikáztok? Mert én még egy linket sem találtam :-(

blow 2008.07.13. 17:49:08

Jobbról a negyedik csaj szerintem dögös, az arca bejön, egészen kicsit fel kéne hizlalni, hogy ne csontokat markolásszon az ember és szerintem nagyon tudna. Ránézésre a legjobb az összes közül.

Ildi 2008.07.14. 07:37:39

Én nagyon ellene vagyok a fotosoppolásnak, főleg, ha levékonyítanak, meg megnyújtanak... de ezen jót röhögtem. Nem is gondoltam, hogy karokat is módosítanak egyik helyről a másikra. :D Kész! :D

A reklámértékéről: sajnos nem ér el akkora eredményt, mint szeretnék, mert attól nem az ő ruháikat veszed le a polcról, hogy a barátaiddal kibeszélitek a hibás reklámjukat. Az ismerősségi hatás CSAK legalább semleges vagy pozitív benyomás esetén működik.

A helyesírásról. Nem ez az első hiba a blogokban, de nem is azért olvassuk, hogy hibát keressünk (legalábbis negyon remélem, hogy senki nem olyan szánalmas!). Nekem is megüti a szemem, mert az első diplomám magyar nyelv és irodalomból van, de nem teszem szóvá, mert nem várhatom el, hogy divattal foglalkozó szakemberek (és nem fordítók, újságírók, magyar tanárok) 100 %-ig hibátlanok legyenek. Itt nem ez a lényeg!
Én se írok mindig hibátlanul, és megmondom miért, mert nem vagyok tökéletes, hibátlan, és a Word helyesírásellenőrző programja női testben. Olykor mindenki hibázik. Mért nem lehetünk elnézőbbek és elfogadóbbak???
Szánalmas, hogy valaki ilyen stílusban kommentál két vesszőhibát... amikor gondolom, sajátmagának is volt már életében vesszőhiba. Akkor legalább normálisan írná meg. Útálom az emberekben, hogy mindig mások hibáit keresik, és aztán azon lovagolnak! Nincs jobb dolguk? Nincs életük? Nincs senki, akit szeressenek inkább? Lehet. Csókoltatom őket, és szebb napokat kívánok nekik. Egy tanács: ne a hibákat keressék, ne arra figyeljenek, és boldogabb lesz az életük.

Lime · http://www.mrhow.eu/_.php?id=667 2008.07.14. 18:36:37

Kedves Ildi!

Ildi 2008.07.14. 07:37:39
"Az ismerősségi hatás CSAK legalább semleges vagy pozitív benyomás esetén működik."

Nem értek egyet. A benyomás minőségétől függetlenül számít az ismertség. Gondolj csak bele. Adott két termék. Az egyiknek nincs márkája, vagy a márkája teljesen idegen számodra. A másik termék márkájáról viszont valószínűsíted, hogy valamelyest ismert - mivel már hallottál róla. Egyéb információ hiányában - amikor már a közönség segítségét sem kérheted, de muszáj dönteni - te melyik terméket választanád?

Ildi 2008.07.14. 07:37:39
"Szánalmas, hogy valaki ilyen stílusban kommentál két vesszőhibát..."

Engedd meg, hogy idézzem az ominózus kommentet.

laja 2008.07.12. 22:33:20
"A "reklámplakátja" után nem kell vessző, a "megfigyelitek" után viszont igen. A nyelvgyilok már fel se tűnik senkinek... nálam szakmai ártalom, fordító vagyok."

Milyen stílus ez? Milyen szempontból kifogásolható? Te hogyan fogalmaztál volna? Miért feltételezed, hogy valaki mindig mások hibáit keresi? Ha egy fórum topikot indító blog bejegyzésben hibát veszel észre, akkor nem hívod fel rá a figyelmét a szerzőnek? Jóindulatból. Vagy nem teszed, mert attól tartasz, hogy megszólnak érte?

Talán felületesen olvastad végig a hozzászólásokat. Nem arról van szó, hogy nem lehet hibázni, vagy, hogy szóljunk-e vagy sem a hibákért. Az elgondolkodtató az, hogy miért kelt sokakban ekkora ellenszenvet az, ha valaki kijavítja a másikat. Vannak tippjeim. Nézd meg, hogy téged is mennyire félrevezetett. Vagy talán véletlenül értékelted szánalmasnak valamilyen stílusra hivatkozva a javítást?

zs 2008.07.15. 06:54:17

éljen Ildi a véleményével, Lime meg valszeg nem olvasta el a laja és Ildi bejegyzése között történteket

mellesleg én is pedagógus vagyok, és van egy olyan kvázi betegség, hogy "piros tinta láz", ami olyan tüneteket produkál, hogy kényszeresen javitasz minden hibát

erre a blogra kikapcsolódni gyűlűnk össze, nem hibákat keresgélni.
a piros tinta iskolába való!

(a billentyűzetemen nincsen hosszú i)

Ildi 2008.07.15. 07:27:09

Kedves Lime,

az egyetem második évfolyamán tananyag az ismerősségi hatás. Rossz példát adtál nekem. "Adott két termék. Az egyiknek nincs márkája, vagy a márkája teljesen idegen számodra. A másik termék márkájáról viszont valószínűsíted, hogy valamelyest ismert - mivel már hallottál róla." Ez egy semleges információ (már hallottál róla). Ilyenkor a termék malmára dolgozik az ismerősség. De ha negatív infóm van róla (mint egy hibás reklám, ami nekem nem tetszik), akkor az ismerősség - hogy többször látom, beszélünk róla a barátaimmal - nem eredményezi a kívánt hatást (nem veszem meg a terméket).
Vagy megveszem az ismeretlent. Vagy megveszem a rossz reklámosat, de nem a rossz reklám miatt, hanem esetleg van róla pozitív infóm is. Vagy nem veszem meg egyiket se! :DDD

A vesszőhibás kommentről. Nem véletlen tartom szánalmasnak. Én másképp fogalmaztam volna. Nekem ez a stílus szánalmas. Mért kell egy divatblogban nyelvgyilokról beszélni, hozzáteszem, két vesszőhiba miatt!? Lehet ezt normálisabban is, valljuk be! Pl: Kedves bejegyző, itt és itt vesszőhiba van. Pont. Nyelvgyilok és stb nélkül.
Én nem szoktam felhívni a figyelmet, mert mint említettem (lehet, hogy felületesen olvastál?) én nem ezért olvasom ezt a blogot. Nem zavar, ha megszólnak. A te kommented sem zavart. Láthatod, bevállalom a radikálisabb véleményemet is. Viszont nem ezért jövök ide. Tudom, mindenki vét nyelvtani hibákat, ha ezeket javítgatnám... hát szomorú lenne az életem.
"Az elgondolkodtató az, hogy miért kelt sokakban ekkora ellenszenvet az, ha valaki kijavítja a másikat."
Nem a javítás kelt ellenszenvet, hanem a stílus, és a körítés. Senki nem reagálta volna le a kommentet, ha nem jön a nyelvgyilok...

Zs: Köszi. Egyetértek.

Ildi 2008.07.15. 07:29:40

Ja, pszichológián a második évben tananyag az ismerősségi hatás. (nem a tanárin)
Nem mindegy. :)

Lime · http://www.mrhow.eu/_.php?id=667 2008.07.15. 16:38:50

Ildi 2008.07.15. 07:27:09
"Ez egy semleges információ (már hallottál róla). Ilyenkor a termék malmára dolgozik az ismerősség. De ha negatív infóm van róla (mint egy hibás reklám, ami nekem nem tetszik), akkor az ismerősség - hogy többször látom, beszélünk róla a barátaimmal - nem eredményezi a kívánt hatást"

Egyetértek. Annyit tennék még hozzá, hogy szerintem jelen esetben nem egyértelmű, hogy a többség negatívan értékeli ezt a plakátot - még ha először jót is mulat rajta, vagy lenéző megjegyzést tesz rá. Illetve ez a plakát nem sért erkölcsi normákat, nem feszeget jogi határokat. Idővel erre a képre viccesen lehet majd visszaemlékezni, az esetlegesen felmerült negatív vélemények átértékelődnek, feledésbe merülnek, miközben a márka ismertebbé válik.

Érdekes lenne megkérdezni róla egy szakembert, vagy valamilyen felméréssel ellenőrizni a reklámértékét. Kíváncsi lennék rá.

Ildi 2008.07.15. 07:27:09
"Vagy nem veszem meg egyiket se! :DDD"

A példa úgy szólt, hogy muszáj választani! :)

Ildi 2008.07.15. 07:27:09
"A vesszőhibás kommentről..."

Elfogadom. El is gondolkodtattál. Ugyanis én érdekes módon egészen másképpen értékeltem a "nyelvgyilok" kifejezést is. Inkább viccesnek találtam, mint sértőnek. Talán még egy smiley-t is odaképzeltem magamban mellé. Utána még magyarázta is, hogy ne értsük félre, nála ez szakmai ártalom. Én ezt sem úgy értelmeztem, hogy szegény fordítónknak ezt a megjegyzését nézzük el, mert a Zs által említett piros tintaláz betegségben szenved.

Tehát még egyszer. Elfogadom, megértem, hogy mindenki más és más hangsúllyal értékel azonos dolgokat. Nem vagyunk egyformák. De szerintem egy kis toleranciát azok is gyakorolhatnának magunkon, akik éppen ezt kérik számon a másikon.

Ildi 2008.07.15. 07:27:09
"Én nem szoktam felhívni a figyelmet, mert mint említettem (lehet, hogy felületesen olvastál?) én nem ezért olvasom ezt a blogot."

Aki szólnak egyik-másik hibáért, ők sem ezért olvassák.

Ez az eset nem arról szól, hogy egy topik valamely kedves hozzászólóját kijavították. Ennél egy kicsit többről van szó. Normálissal értek egyet:

Normális 2008.07.12. 23:11:38
"A két vesszőhiba nem nagy "nyelvgyilok" csak épp snassz egy hírben: aki újságot ír (akár a neten), írjon helyesen!"

Ildi 2008.07.15. 07:29:40
"Nem mindegy. :)"

:)

Ildi 2008.07.16. 07:46:51

Lime, köszi aválaszokat.

Egyetértek veled a reklámérték dolognál. Elképzelhető, hogy fél év múlva nem fogunk emlékezni a plusz karra, csak arra, hogy az illető divatcégnek volt egy fura reklámja, és ez már a pozitív benyomások mellé sorakozik.

Biztos van róla kutatás, csak keresni kellene, nagyon sok reklámpszichológiai cikk van (vajon mért?).

A vesszőhibákról: abszolút elfogadom az álláspontod. Végül is itt csak írni tudunk, nincs "nonverbális" kommunikáció, nincs hangsúly, mimika, kézmozdulatok, amivel meg lehetne erősíteni a kimondott (leírt) szavak értelmét, értékét. Így mindenki úgy értelmezi, ahogy akarja. Szerintem a viták többsége az ebből fakadó félreértésekből fakad.
Normálissal én is egyetértek. Ha ez egy nyomtatott sajtóban fordul elő, biztos félredobom az újságot.

Nagyon tisztelem valakiben, amikor közeledni tud egy másik állásponthoz, és másnak is igazat tud adni. Úgyhogy Lime, megemeltem előtted képzeletbeli kalapomat. :)

Lime · http://www.mrhow.eu/_.php?id=667 2008.07.16. 21:46:10

Kedves Ildi!

Részemről a szerencse! Mindig örülök azoknak az embereknek, akikkel értelmesen lehet beszélgetni, vitatkozni. Látod mire lehet jó egy-két eltévedt vesszőcske!? :)

Reggelente iskolába indulsz vagy munkába? Vagy már a suliból írsz? Azért kérdezem, mert mindig fél nyolc és háromnegyed nyolc körül jelensz meg.

Ildi 2008.07.17. 09:26:24

Tényleg? Honnan látod, mikor jelenek meg?

7-re járok dolgozni (sóhaj), és ilyenkor a napi levelek után az Ourfashion az első!!!
Meg, ha van időm, akkor dél körül, az ebéd utáni punnyadásban is benézek, hátha földob!!!
(ja, meg a 9 körüli kávémnál is!)

Ok, függő vagyok! Kimondtam! :)

Egyébként én nagyon szeretek vitatkozni (nem veszekedni!), csakis értelmesen. Szerintem állati inspiráló, fejleszti a kreativitást, a kommunikációs készséget, és új szemszögből világítja meg a dolgokat, új véleményekkel ismertet meg. Szeretek meggyőzni másokat, de azt is szeretem, ha észérvekkel (vagy érzelmekkel) engem győznek meg.

Hát igen, az eltévedt vesszőcskék szerintem sokmindent összekutyultak már (jó és rossz értelemben is). :)

Lime · http://www.mrhow.eu/_.php?id=667 2008.07.17. 18:01:10

Jelenésed alatt azt értettem, hogy mindig szinte egy időben küldted el a hozzászólásaidat. Ez utóbbival most erre rácáfoltál.

Húh! Nagyon korai az a hét óra! Már hatkor vagy még korábban fel kell kelned. Mondjuk legalább hamarabb végzel.

Érzelmekkel? Úgy is lehet?

Ildi 2008.07.18. 07:43:40

De honnan látod, mikor küldöm el? Nekem ez nem látszik. Csak hogy ki.

3/4 6-kor kelünk ( :( ), 4ig dolgozom, de pénteken 1/2 2ig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Juhé!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha valaki az érzelmeivel "érvel", azzal sosem tudok (nem is lehet, pszichológusként ugye) vitatkozni. Ha valaki azt mondja, hogy ez és ez van, mert ő ezt így szereti, akkor azonnal elfogadom. Vagy, hogy benne ez rossz emlékeket ébreszt.. Ott nincs apelláta, az érzelmeket el kell fogadni.

Mért, veled ez nincs így? Rád nem lehet könnyen hatni az érzelmekkel?

Lime · http://www.mrhow.eu/_.php?id=667 2008.07.18. 12:36:30

Én ílyennek látom a hozzászólások fejléceit: kepfeltoltes.hu/080718/ildi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Akkor már nem sok van hátra a mai napból. :)

Igen, érzelmekkel legtöbbször nem lehet vitatkozni. Főleg az ízlésbeli kérdések ilyenek. Mit szeretek és mit nem. Ezeket el kell fogadni.

Azonban vannak esetek, amikor az érzelmeket a "nem helyes gondolkodás" (Nem ez a legmegfelelőbb kifejezés, de jobb nem jutott eszembe.) alakította vagy váltotta ki. Erre jó példa, amikor valaki túlságosan pesszimista. Vagy a helytelen általánosítás! Mondjuk, amikor valakiben azért alakult ki őszinte gyűlölet a tévészerelőkkel szemben, mert egyszer az egyik csúnyán átverte. Az ő érzelmeit magyarázni tudom, hogy miért alakulhatott ki benne, elfogadni azonban nem. Ilyenkor helye van - ha nem is feltétlenül a vitának, de - jelképesen egy kis agymosásnak.

Nem könnyen.

A pszichológus végzettséged milyen mértékben szükséges a jelenlegi munkádhoz?
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása