OurFashion

Szavazás - Miben járjon a férfi?

2008.július.09. 19:06

*Bianka*

17 komment

A kérdés egyszerű, és én nagyon kiváncsi vagyok a válaszokra. A félreértés elkerülése végett, most leírom hogy a lenti válaszlehetőségek, mit takarnak:

  • fecske: szár nélküli, feszülős, bugyi szerű férfi alsó. Lásd Armani Beckham fotó.
  • alsónadrág: hosszabb szárú, szintén feszülős sort szerű férfi alsó. Lásd Calvin Klein fotó.
  • boxer: hoszabb szárú, bő, laza, sort szerű férfi alsó. Lásd fotó, amin 4 db szerepel.
  • tanga: ugyanolyan viselet, mint a nők esetében, fotóval nem illusztrálnám.

Jó szavazást, és kommentelést!

Megosztás:
17 komment

Címkék: szavazás armani calvin klein

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PunTiiL 2008.07.09. 20:05:52

fecskés és tangás pasik kíméljenek, de valahogy a fecskés jobban riaszt mint a tangás. a tangáson legalább röhögök egy jót és azt mondom vedd le, a fecskésen még röhögni sem tudok. örülök, hogy így áll a szavazás.

normi 2008.07.09. 20:28:41

Hát a tangán röhögök egy jót én is, de elszaladok...

ironmemberneck 2008.07.09. 20:34:26

Érdekes, TŐLEM akkor szoktak sikítva elrohanni, amikor lehúzom az akármit, és kiszabadul az irdatlan való...
Óh jaj! :(

P. 2008.07.09. 21:09:45

Ez meg milyen hülyeség.
Számomra a "fecske" a normális gatya, bár eddig azt hittem ezt hívják alsónadrágnak.
A boxert azért utálom, mert a golyóim beszorulnak a gatya és az izmos combjaim közé.
Az ún. "alsónadrágot" azért utálom, mert a szára oldalt felgyűrődik a nadrág alatt, és kényelmetlen.
Tangáról nem tudok nyilatkozni és nem is szándékozom kipróbálni.

Szóval marad a "fecske", csak az a lényeg, hogy elöl jó kényelmesen bő legyen.
Amelyik nőnek nem tetszik, az bekaphatja. Amelyiknek igen, az is.

redviper · http://redviper.fw.hu 2008.07.09. 21:17:54

Sem a férfit, sem a nőt nem a gatyája, vagy a bugyija teszi. Mindenki viseljen olyan fehérneműt, amiben jól érzi magát.

sg (törölt) · http://soccergirl-sgblog.blogspot.com 2008.07.09. 21:35:53

gondolkodás nélkül is nyomtam egyet a boxerre, pedig Freddy fazonját bírom, ami ezek szerint nem boxer, hanem alsónadrág...

nitro1 2008.07.09. 21:45:36

Ööö, és mi van, ha az ember nem hord semmit? :)

Karma · http://karma.blog.hu 2008.07.09. 21:49:50

Hát én pasi vagyok, de amit te alsónadrágnak hívsz azt szerintem mi feszülős boxernek hívjuk :)

Egyébként csakis azt, nyilván.

zZz 2008.07.09. 22:31:43

nitro1: szabadság.

nyu 2008.07.09. 23:00:44

Nyilvan kinek mi a kenyelmes/mit szokott meg.

Faterom erzekeny boret allandoan kidorzsolte a fecskek varrasa, igy nala csak a boxer johet szoba.

En viszont magamat nem birnam elkepzelni a huszonevvel ezelotti dizajn egyszinu kek klottgatyaiban...

Rav Antal 2008.07.09. 23:13:18

Ha már Beckhamet olyan ügyesen felismerted megemlíthetted volna, hogy a második képen Fredrik Ljungberg svéd válogatott labdarúgó szerepel.

Nekem fecske, és szigorúan nem feszülős, mert nyomja a golyókat, a boxerben meg himbilimbi van és futás/bicózás közben odacsattan a combhoz. Szépen fecskében balra-felfele igazít és elvan egész nap, kényelemben.

Faszülős boxer kidörzsöli a lábszőrt és begyullad a bőr.

Majd ha epiláltatok, akkor esetleg kipróbálom azt is.

debi(l) 2008.07.09. 23:28:41

Ezt a fecske dolgot most hallom először. Én a Beckham félét nevezem alsónadrágnak és olyasmit is hordok. Divatmajmokat biztos lehet hülyíteni, hogy mibe járjon vagy ne járjon. A normális ember meg járjon abban, ami kényelmes.

Fikázó · http://zsarufika.blog.hu/ 2008.07.10. 00:37:13

Boxer forever! Ez lehet laza, lötyögős, de sportos alkalmakra jól jön a feszülős boxer is...
Szabadság!

Scala 2008.07.10. 06:59:35

Úgy tűnik a "feszülős boxer" kifejezés a szélesebb körökben ismert... :-)

Youkai 2008.07.10. 08:29:18

Próbálj meg kerékpározni a fecskén kívül bármiben... esélytelen.

Egyéb alkalmakra nekem tökmindegy, tangán kívül mindegyikből van otthon.

SzSz 2008.07.10. 09:33:18

Én nyáron szinte soha nem hordok alsóneműt. Télen is csak a boxer jöhet szóba.

Sikeres-e vagyok ?
Menekülsz -e?

zs 2008.07.11. 10:58:33

én a fecskét és a feszülős boxert jelölöm meg -gondoltam jelzem
a sima boxer fura
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása