OurFashion

Divatillusztrárorok 3.

2008.július.06. 12:23

**Anna**

5 komment

David Downton munkái közül szerintem mindenki ismer, látott legalább egyet életében, csak legfeljebb nem tudta, ki az alkotó. Ha rákeresünk a neten, rengeteg honlapot találunk erről az angol úriemberről. Interjúk, beszélhetések, képek, csak győzzük olvasni és nézegetni. Ő sz egyik legsikeresebb és legismertebb divatillusztrátor, a Harpers Bazaar, a Vogue, mind mind megrendelői voltak már. A honlapján érdekes kérdéseket, és válaszokat kaphatunk róla.

Nekem nem ő a kedvencem, abban biztos vagyok. Nekem valahogy nagyon a 80'as évekre hajaz amit csinál. A vonalak meg a színek egyaránt, de főként a technika. Én a könnyedebb ecsetvonások és ötletesebb megoldások híve vagyok, de azért biztos tudnék olyat választani, amit kitennék a szobám falára. Ez első kép, már már ikonikus jelentéssel bír szerintem, ez tényleg egy olyan kép, ami belevésődik az ember agyába. Kérdés, hogy amennyi helyen ezt látjuk, mekor unjuk meg.

Nem csak ilusztrációkat, hanem hírességekről is készített portrékat. Az első Lily Cole( love love), a másodikon pedig Elizabeth Hurley szerepel. Erin O'conor modellről külön portfóliója készült, nekem ezek könnyedsége tetszik a legjobban. Őt a negyedik képen láthatjátok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eki 2008.07.06. 21:14:13

nekem nagyon tetszik ha nyolcvanas ha nem. :)

dzsuli 2008.07.06. 22:12:27

nekem eddig az ő munkái tetszenek a legjobban, az Erin portfolio a legszebb.
ja és látom csinált képeket a Tiffanynak is, mostmár értem mért jutott rögtön Audrey Hepburn az eszembe az első kép láttán:)

Ms Groutesque 2008.07.07. 11:42:59

nekem tetszenek ezek a rajzok, bár nem szeretem a 80-as évek stílusát, de nekem ez nem is jött le a képekről. bár a divatillusztrációhoz nem értek.

**Anna** 2008.07.07. 22:24:45

én sem értek, csak benyomás, és nem ezekről amiket ide feltette, mert ezek nekem is nagyon tetszenek, nekem is kedvencen az erin portfólió

Scala 2008.07.08. 12:08:26

Nagyon szeretem ezt a Divatillusztrátorok sorzatodat Anna!
Gratula!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása