OurFashion

Az életünkből 76 nap erre megy el

2008.július.02. 19:00

*Bianka*

15 komment

Brit kutatók kiszámolták, hogy egy átlagos nő életéből összesen 76 nap megy el arra, hogy a táskájában keresi a kulcsát. Ez napi átlagra bontva 4 és fél perc. Mellesleg arra is rájöttek, hogy a kulcs az a használati tárgy amit a nők legtöbbször dobnak ki véletlenül a kukába.

Megosztás:
15 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

berciXcore 2008.07.02. 19:58:29

neki meg aztán még több. :]
bár lehet, hogy kevesebb, hiszen pár nap kiesik. örökre. -.-

sg (törölt) · http://soccergirl-sgblog.blogspot.com 2008.07.02. 21:06:27

Most már akkorára duzzadt a kulcscsomóm, hogy szinte azonnal megtalálom. De régen gyakran előfordult, hogy percekig álltam a kapu előtt, nyakig a táskámban...

540i 2008.07.02. 21:31:33

Ezek a "Brit tudósok"...

luca 2008.07.02. 21:52:04

Vajon a brit kutatók életéből mennyi idő megy el arra, hogy baromságokon rágódnak?

kvantum 2008.07.02. 21:54:50

és ennek mi köze a divathoz?

Critmiss 2008.07.02. 22:41:30

Ez egy tök aranyos kép Amyről. :)

Eki 2008.07.02. 23:03:40

Szomorú tény, h erre pazaroljuk el az életünket. :)
Ennek nincs szoros köze a divathoz, de szerintem jó, hogy van ez a kis szösszenet.

v.rita 2008.07.02. 23:28:29

soccergirl - de most arra megy el az időd, hogy megtaláld a jó kulcsot : P

kisregina 2008.07.03. 08:25:55

MArhaság. Gondoljátok végig. Csak üljetek egy helyben négy és fél percig. De legyen az a kulcs naponta kétszer keresve, akkro üljetek 2 perc 15 másodpercig, mikor keresel ennyi ideig egy kulcsot, ráradásul mindennap. Ha egyszer azonnal meg van a kulcs, akkor a következő napon kilenc percet kellene keresni.
Ha állsz az ajtó előtt, és turkálsz, az kurva sok időnek tűnik, valójában nem több 20 másodpercnél.

coco 2008.07.03. 09:44:06

kisregina, szerintem tévedsz, mert én sajnos szoktam a kocsikulcsomat keresni vagy 1-2 percig, előtte a lakáskulcsomat 1-2 percig, stb. akkor a táskám, hogy beleférjen az egész világom, és emiatt gyakran keresgélek :)

Éva 2008.07.03. 13:09:35

Nekem a kulcsaim általában hamar előkerülnek, mert addig rázogatom a táskám, míg oda nem csörögnek a kezem ügyébe!:)ellenben az ajakápolómmal és a rágómmal iszonyat sokáig tudok bíbelődni, mire előkerülnek!és mikor nagyon eldurran az agyam és kiborogatom a táskáim egyikét másikát, arra is rájövök, hogy hihetetlen mennyiségű fölösleges dolgot hordok magammal...

Mrs.SethCohen 2008.07.03. 17:58:58

Én a kulcsomat mindig hamar megtalálom,pedig hatalmasak a táskáim,de vettem rá egy jó nagy gömb kulcstartót,így az mindig a kezem ügyébe akad.Ellenben a mobilom...na azt nem találom sohasem.

V10R1C4 2008.07.08. 22:46:07

coco: minek tartod külön a slusszkulcsot meg a lakás~t? Tudom, hogy ne egyben hagyd el. Én a brifkónak használt pénztárcámra szoktam eme okosságot megkapni: még sose hagytam el koppkoppkopp, viszont, hogy egyenként szálazgassam a Tb-kártyát, személyit, lakcímigazolót, bérletet, na neee... és ugyanez áll a kulcsokra is, habár most különvettem Anyáék kulcsát meg az albiét, mert egy darabig használtam egy lapos táskát. De mivel jobban szeretem a rekeszes (=> no összekeveredés, kupi) tatyókat, ezért most fizunapon vettem egyet. Sárga:-)))))és hasonló, mint ezen a képen Amyé, de úgy tűnik, ő ebben is képes egyenletes káoszt tartani:-)

Sonica 2008.07.27. 23:13:38

Hmmm, a brit kutatók sok felesleges idővel rendelkeznek, amivel felesleges statisztikákat tudnak gyártani.

A Kipling táskám egyik rekeszében van egy nagyon ügyes hosszitott karabineres rész, amelyre a kocsi és lakáskulcsot szépen rá tudom rakni, és voilá, nem kell keresgélnem.

Előző táskáimnál pedig volt egy helyes happy boxos állatfigurám, amelynek a gyomrába lehetett belecipzározni a kulcsokat, és szintén karabineres kapoccsal rögziteni a táskához. Volt ilyenem vizilós, szürke és barna egeres kivitelben.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása