OurFashion

Nagypapák a kifutón

2008.július.01. 09:39

fashionista

7 komment

Már egyszer megírtam itt, hogy milyen furcsa férfimodellek lépegetnek a kifutókon, erre jön Yohji Yamamoto és nagypapakorú modellekkel bont formát. A 60 éves kor fölötti bácsikák közt Steve McQueen is látható (középen) -Cannes-ban pár hete nyert díjat (Caméra d'Or a legjobb elsőfilmesnek a Hunger-ért)-, aki kifejezetten nem modellalkat.

Nektek hogy tetszik az új, cseppet sem klasszikus férfimodell trend?

Via The Cut és Filmofilia. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildi 2008.07.01. 10:06:27

Én - mint ismeretes - üdvözlöm a "valódi embert" a kifutókon, így ezzel is elvagyok. Nekem tetszik.
De azért az igényesség fontos!!! A második pasas konkrétan úgy néz ki, ruhával, küllemmel mindennel együtt, mint egy hajléktalan. Na, ez már nem jön be. A többi tök jó. Főleg az idősebb nőknek, gondolom... Bár nekik a fiatalabbakkal sincs bajuk. Gondolom. :)))

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.07.01. 10:12:55

Legalább nem az elnőiesedés felé vett írányt, mi mostanában sok tervező. (sőt a legtöbb) :S

úgyhogy nekem tetszik! :))))

vkorsi 2008.07.01. 10:14:30

nekem teljesen szimpatikus, ahogy a pár napja mutatott nem hétköznapi tetkós kicsit pocakos modell is.
a nőies pasikat abszolút nem bírom!

v.rita 2008.07.01. 10:37:17

huu, az 1. szines berakasai eleg mokasak, a masodikrol egy csoves jutott nekem is eszembe : D
bar a ruhakkal semmi baj nincs, ilyenekbe lehet lepten-nyomon botlani parizsban egy jo kis pipaval kiegeszitve :)

coco 2008.07.01. 10:53:58

nekem is nagyon tetszik, jó ötlet a való világot is odavinni a kifutókra... a férfimodellek többsége, a szájukra kent szájfénnyel nekem néha elég riasztóak...

Eki 2008.07.01. 15:12:55

Ötletes, jóóó! ;)

Éva 2008.07.02. 08:17:31

jajj nagyon édik!:D
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása