OurFashion

Marc Jacobs ismét tabukat dönget...

2008.június.23. 09:32

fashionista

8 komment

...ezzel a képével. Viszonylag kevés tervező jut eszembe (konkrétan most egy sem), aki a női kollekcióját férfiakon mutatja be. Marc megcsinálta és kedvenc fotósa, Jürgen Teller boldogan asszisztált a 2008-09 őszi-téli Marc by Marc Jacobs hirdetéseinek megvalósulásához. De a jobboldali kép a bizonyítéka annak, hogy a férfiak nem maradnak férfiruha nélkül - még Marc Jacobsnál sem. Az androgün modell egyébként Cole Mohr.

Via The Cut.

Megosztás:
8 komment

Címkék: marc jacobs our ad

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.23. 09:45:54

lehet, hogy makkant vagyok de nekem nagyon tetszik ez az ötlet :), szerintem akit nem érdekel a divat, az is odanéz erre a plakátra, és nagyon Marc-os ötlet!

lizi 2008.06.23. 11:02:57

Vicces :). Nem tudom mit érezhet a srác anyukája fiát nagy masnis ruhában látva. :)

Ildi 2008.06.23. 11:31:43

Kezdek leszokni a masnikról...

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.23. 12:19:07

Nekem is tetszik az ötlet, itt aztán full előtérbe van a ruha. . . (senkit nem érdekel a modell)Bár az is tény, hogy egy nőn máshogy mutat egy masni ;)

dzsuli 2008.06.23. 14:23:56

első blikkre fel se tünt, h pasi:) Agyness Deynről is vannak nagyon pasis képek:)
am tetszik a ruha, és merész az ötlet

Zozo 2008.06.23. 23:47:44

Nekem nem igazán jön be. Lehet hogy régimódi vagyok, de nekem olyan transzis beütése van. :/

Ildi 2008.06.24. 07:25:31

Igen,
ezt már kifejtettem egyszer, de nekem olyan beteges valahogy...
Értem én, hogy polgárpukkasztás, meg tabu, meg meghökkentés; de szerintetek lelkileg egészséges valaki, aki ilyet meg is csinál? Hát elbeszélgetnék vele. Lehet, kiderülne, hogy jókat röhög rajtunk, de lehet, hogy az derülne ki, hogy nem volt zár a gyerekszobája ajtaján.
Egyébként ötletesnek ötletes.
Ja, és mint nő, ti felvennétek egy pasi által (saját testén) reklámozott ruhát? Mint amikor azokat a fehérneműket vette föl egy pasi régen egy reklámban. Nekem nem jött meg a kedvem a bugyihoz. És ez a psi ráadásul nem kicsit feminin.

Eki 2008.06.29. 16:38:42

Nagyon ötletes, a pasira viszont ezután úgy fogok nézni, mint egy b*zira. :) soorryyy
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása