OurFashion

YourStyle : Timmy Woods táska

2008.június.20. 14:39

*Bianka*

8 komment

Zsani elküldte nekünk az új Timmy Woods táskáját, ami akácfából készült, kézzel festett és selyemmel van bélelve a belseje. Ezt a darabot is az ebayről szerezte, még éppen várja, hogy megérkezzen. Nekem nagyon tetszik a táska (a pántja kevésbé), lehet, hogy nem hordanám, de a szobámba kiraknám dísznek. Már csak az érdekel, hogy mennyibe került.
Továbbra is várjuk az olvasói szerzeményeket levélben!

Megosztás:
8 komment

Címkék: táska timmy woods yourstyle

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsuli 2008.06.20. 14:56:48

nekem tökéletesen bejön a post.
naaaagyon szép Zsani!!!!
drukolok h rendben megérkezzen:)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.20. 21:48:39

Köszike lányok!!!! (((((:

Szerintem már a jövőhéten megérkezik és akkor majd beszámolok a személyes élményekről... :)))))))

Már alig várom!!!!! :D

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.22. 13:09:22

Jah Bianka, a kérdésre a válasz: kb. 20E fT-ra jött ki átszámítva :S (120$). Timmy Woods oldalon 375$ szerepel. . . Szóval azért jól jártam, nem? :)))))))

Voguegirl 2008.06.22. 17:41:25

Nagyon szép darab!
De lenne néhány kérdésem...énis szeretnék rendelni,de nem tudom hogy honnan érdemes,tudnátok nekem segíteni?

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.22. 19:16:20

Szia Voguegirl!

Én igazán ebayben tudok segíteni! Itt már egyszer Kataa nevű blogolóknak írtam is: ourfashion.blog.hu/2008/06/06/ami_a_filmbol_kimaradt#comments

Ez szerintem neked is általános segítség lehet, de kérdezz bátran.

U.I.: nagyon örülök, hogy tetszik a táska... :)))))))))))))))))))))))

Voguegirl 2008.06.24. 20:27:03

Köszi nagyon kedves vagy!
De mi is ez a paypal??

Eki 2008.06.29. 16:33:48

kicsit bizarr ez nekem
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása