OurFashion

Túlméretezett táskát ide!

2008.június.10. 19:49

*Bianka*

12 komment

Amikor a vizsgaidőszak legmélyebb pontjánál tartasz különtanártól rohansz az egyetemre jegyet beiratni, onnan dolgozni, majd másnap vizsgázni akkor jössz csak rá igazán menniyre kell egy Oversized Táska neked, hogy beleférjen a függvényt rajzoló számológéped, az indexed, egy összecsukható roller, egy váltócipő, a rengeteg pánikban lemásolt jegyzet, hajvasaló, telefontöltő, határidőnapló, egy garbó ha mégis nőnél szóbeliznél, a kedvenc 853 oldalas Matematika közgazdásszoknak könyved, és persze még bele kell, hogy férjen a tízórai és az uzsonna, és végül de nem utolsó sorban egy szatyor ami a frissen vásárolt felsődet rejti, amit rejtegetsz anyu elől, nehogy megtudja, hogy már megint.... Lehet, hogy ez az összefoglaló kicsit személyesre sikeredett, de most már biztosan átérzitek, hogy miért ültem neki pánikolva óriástáskát keresni a neten. Azt hiszem megtaláltam, a 7499 Ft-os Promod a kiválasztottam.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csilla · http://nasiahero.blogspot.com 2008.06.10. 21:20:00

Hú, nekem az első piros nagyon tetszik, állat jól néz ki!!!:)))

De a Promod mindenképpen elfogadhatóbb árban, kiváncsi lennék, mekkora lehet. Én épp múlt hét pénteken vettem egy pinky óriástáskát, van rajta egy pillangós meg egy madaras kitűző, csak az nem tetszk, hogy olyan kis plötyő az anyaga, meg elég nehéz megtalálni benne azt a sok beledobált cuccot.:D

dzsuli 2008.06.10. 21:28:39

mértnem a Zac Posen? Bianka, nem is értem:)
najó, jó választás
Csilla, plötyő?:D ez tetszik.

**Anna** 2008.06.10. 22:03:18

Én is ugyanazt.de én magamat is bele tudnám csomagolni:)

**Anna** 2008.06.10. 22:03:58

mármint bia választása uyganaz

Scala 2008.06.10. 23:11:13

Franc hogy nekem megint a Zac Posen jön be! :-)
Átnézem azért mégegyszer...

Pompás leírás volt, Bianka! :-)

Scala 2008.06.10. 23:12:58

Jelentem második átfutásom eredményét: a Fendi is szükséges volna... :-)

Scala 2008.06.10. 23:57:46

De tetszik a Bianka féle Promod tatyó is természetesen! Az áll a harmadik helyen!
Csak nem félő, hogy mindenki ilyennek fog rohangálni? Amennyire tetszetős...

Scala 2008.06.11. 00:02:17

Azért a Stephane Verdino is állat! Bár a márkát nem ismerem...
Na, jó, a többi nem tetszik, megmenekültök az itteni kommentjeimtől!
Mentségemre: két éve vágyom egy-két XL vagy XXL táskára...

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.11. 08:04:15

Zac Posen nekem is az abszolút fééééévoorííííííííííttt :)

Bianka remek kis táskákat dobtál itt össze. Gratulálok! :)

Scala 2008.06.11. 09:16:56

Igen, igen. Pompás válogatás, és a téma is! Ha visszatérne, szeretnénk... ;-)

lizi 2008.06.11. 13:36:21

Scala! Nem vagy egyedül, mert nekem is azon akadt meg leginkább a szemem. :) Ez van, ha az ember szereti a szépet. ;)

BZL 2008.06.11. 18:13:50

Gyönyörűek mind ! - és a Fendi csak 1630$ :-))

Bianka listája meg felér egy jellemrajzzal.

Az ilyen sznob picsák miatt robbantják fel magukat emberek Londonban, mert úgy érzik hogy menthetetlen a nyugat.
Komolyan.

Tesco szatyor ? - az eléggé "Oversized"...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása