OurFashion

Ourshop - Oysho

2008.június.10. 17:29

**Anna**

3 komment

Körülbelül egy hónapja meglátogattam az egyik spanyol barátnőmet, és ő mesélte, hogy van egy üzlet, ami olyan mint a Women's Secret. Ez az Oysho. Azt hittem nincs Magyarországon, de boldogan pillantottam meg az Aréna Plázában. Vannak fürdőruhák, fehérneműk, és kis nyári rucik is. A babákat és a kisgyerekeket is fel lehet öltöztetni, akár tetőtől talpig Hello Kitty-be. Az áruk egyáltalán nem vészes, nagyon szép darabokat lehet találni.

Megosztás:
3 komment

Címkék: fehérnemű oysho fürdőruha

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sourcherry 2008.06.10. 23:05:35

Pont a "miben alszol" postnál írtam a commentbe, hogy nekem az egész inditex group nagy kedvencem, és alvócucc- fehérneműben is jók nagyon;)

Scala 2008.06.11. 00:00:47

Szerintem ez olyan, mint a Tezenis, azazhogy sok a pamut darab... meg a jópofa. legaábbis az ideválogatott képeken.

dru 2008.07.05. 18:32:09

azt nem tudja valaki, hogy az első képen lévő rózsaszín melltartó körülbelül mennyibe kerül?:S
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása