OurFashion

Ami a filmből kimaradt...

2008.június.06. 14:08

fashionista

23 komment

Én nagyon alaposan néztem a ruhákat a Szex és New York mozifilmben, de ezt az összeállítást nem láttam benne, pedig a forgatáson fotózták. Szerintetek én voltam figyelmetlen, vagy majd csak a DVD-n figyelhetjük meg jobban ezt az kabátot?

 +1 kérdés: Tudja valaki, hogy ez az öv (amelyet az esküvői ruháján kívül szinte minden összeállításhoz viselt) milyen márka?

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.06.06. 15:15:40

Nagyon tetszik ez a kabát! Más övvel venném fel, de akkor meg a harisnya nadrág nem passzol...

A blog nyelvét használva: LOVE!

Filmet pedig holnap látom, a kérdésre válaszolni akkor tudok...

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.06. 15:41:34

Drága Fashionista!

Én se láttam a filmbe ezt remek kis gúnyát.Bár az öv szerintem nem megy hozzá

Az öv márkája: ASOS (pyramid stud waist belt)

Avval a fekete kalapos szerkóval tetszett nekem ez a szegecses csoda.

:)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.06. 16:24:20

Nagyon köszönöm!
És persze, hogy nem szállítanak Magyarországra! :( :( :(
Annyira mérges lettem, hogy gyorsan vettem egy SJP Bitten "Fashion is not a luxury" pólót az ebayen...

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.06. 16:41:33

Hihi :) Csak méregből. ;) Ez édes.

Ebayen biztos az is hamarosan megjelenik ám. . . :)

zs 2008.06.06. 17:06:06

nagyon jó a ruha, és Fashionistának bármikor nagyon szívesen továbbítok ilyen jellegű emileket, de ennél fontosabb hírem van:
lehet blogokat nevezni a goldenblog.hu-n, én már megtettem a magamét, rajtatok a világ szeme!!
éjjenek az áörfesönösök!

zs 2008.06.06. 17:06:54

szórakozás blogra tettem ÉN

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.06. 17:22:05

Már mi is neveztünk, de majd ha bekerülsz a zsűribe, akkor szavazz majd ránk!

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.06. 17:26:04

Zsuzsám, majd gondolok rád sokat, mert tudom, hogy holnap nem lesz könnyű a nyílt napon! Sok puszi neked!

Dóri 2008.06.06. 21:06:48

Az öv Vintage!

Scala 2008.06.07. 00:41:45

jaj, annyira szeretném tudni, a divatnyelvben a vintage? Hmm? mit jelent? tképpen...

dzsuli 2008.06.07. 18:15:24

régiséget, nem?:)
amúgy énse emléxem erre az összeállításra, kivágták ezt a jelenetet..
nekem meg azt a Vera Wang esküvői ruhát találja meg vki a neten, hogy tovább gyönyörködhessek benne, mert sehol se találtam...

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2008.06.08. 02:21:54

höhö, vintage, mint régi, általában valami jo turibol összeszedett, sokszor fanatsztikusan márkás, de rég elfeledett gyöngyszem.
Az öv vintage, az ASOS csak másolatokat gyárt mindenböl, amit hirességek viselnek, filmekben, itt-ott feltünik, náha teljes egészében, néha jellegében másol. Ezenkivül forgalmaz jo pár márkát is, mint pl. a diesel.

chloé 2008.06.08. 09:39:41

azt hiszem ez az összeállítás az annie leibovitz-féle fotozásra készült, ami a "valódi" júniusi vogue számban jelent meg.
én különben arra nem emlékszem a filmben, ami promo-fotokon mindig ottvan: utcai telefont szorongat a csodás barna prada tatyoval és a mini-kesztyűvel. az mikor volt a filmben?
üdv, egy eddig néma olvasó:)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.08. 10:06:27

Igen, valóban ez egy vintage öv (Pat Fields találta) és az ASOS csak lemásolta és azért szerettem volna azzal kedveskedni Fashionistának, hogy be tudja esetleg szerezni. . .

Itt megtudunk róla több dolgot: www.catwalkqueen.tv/2008/06/carries_studded.html

Vintage cuccok az egyik legcoolosabbak pl. számomra, ezért imádom a turkálókat. Ebayen is rengeteg vintage cucc van és gyakran drágábban kell el, mint egy mostani.

Legközelebb beküldöm az egyik vintage papucsomat, amivel kapcsolatban annyit elárulhatok már így előlegbe, hogy saját kezüleg még fel is van tuningolva. . . :D

Kataa 2008.06.08. 13:31:30

ÚGy látom itt sokan aktívan e-bayeznek. A hazai oldalakon én is szoktam venni-eladni. De az ebayhez, még nem volt merszem. Valaki adna esetleg pár tippet, hogy mire figyeljek? A szállítást pl hogy bonyolódik?
Köszike előre is az infót!
U.i.:Imádom az oldalt(L)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.08. 14:03:54

Hi Kataa!

Általános tippek:

- paypal regisztráció, mert az a legbiztonságosabb, mind a vevő, mind az eladó számára. értsd: ez olyan, mint egy bank. . .dombornyomásos kártya szükséges a regisztrációhoz, plusz pár internetkártyaty típust azthiszem még elfogadnak. . .

-szállítás: már magán az oldalon látod, hogy worldwide, Eurpa, Asia vagy hova szállít (persze soknál lelevelezhető, hogy esetleg megoldható e ide is a szállítás és mennyibe kerülne) ezt mindig előtte érdemes lefixálni, mint ahogy azt is, hogyha nincs egy legördülő menüben (lent, ahol ki tudod választani Magyarországot), hogy ide mennyi lenne a szállítás.

-bármi kérdésed van az eladóhoz azt az Ask seller a question (amerikai) E-mail the seller (angolnál) jobb felső részen teheted meg. . . Ott tudod felvenni a figyelt listádhoz és kedvenc eladóidhoz is az illetékest.

-a fizetés mindig előre történik. Lelicitált érték + szállítás. . . (a szállítást mindig a vevő állja)

-minden esetben érdemes érdeklődni, ha nyitott kérdéseid vannak a termékkel kapcsolatban.

-általában hosszabb leírást szoktak írni, mint ahogy bármelyik hazai aukciós oldalon is. Minden információt feltüntetnek. Használt, új, certificate-tel rendelkező stb stb. . .

-értékelés az itthonikhoz hasonlatos és csak a megérkezett áru után ajánlom. . .

Remélem nagyjából segítettem, ha bármit szeretnél még tudni (konkrétumot) kérdezz bátran!

Zsani

Anna 2008.06.08. 23:28:42

feshionista!!mennyibe került a póló?én is szeretnék, nem lehetne hogy te megrendeled nekem, és utána rendezzük az anyagiakat?

Anna 2008.06.08. 23:29:33

jujjjjj
fashionista:)

Kataa 2008.06.08. 23:46:21

Köszönöm a tippeket Zsani!
SJP kollekciója nagyon tetszik, úgyh lehet abból lesz az első e-bayes rendelésem:)

Petra87 2008.06.09. 21:15:56

Szia! Én is megtaláltam az övet egy oldalon:
fabsugar.com/1682121

Mrs.SethCohen 2008.06.19. 10:33:27

Sziasztok!
Én rendelkezem egy eredeti SJP Bitten " Fashion is not a luxury" pólóval, Amerikából jött,csak rám sajna nagy lett, így szívesen eladnám. Eredetileg M-es, de szerintem inkább egy L-esnek felel meg.
Ha valakit érdekel küldjön egy mailt ide: anita-g@freemail.hu

Niki · http://haileymiller.mlap.hu 2008.09.14. 16:20:20

Sziasztok!
Nem tudja valamelyikőtök,hogy milyen márkájú a kabát?

LJS 2009.06.01. 09:18:57

Sztem az is lehet, hogy ez a kép a Szex és New York 2ből van....
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása