OurFashion

OurTipp - MCQ ruhák

2008.június.04. 09:59

*Bianka*

7 komment

A net-a-porter.com -on nézelődve leltem rá az új kedvencemre, számomra Ő a nyár ruhája. Ebben a kis kockás csodában (ami egyébként kék-fehér csak a képen látszik másnak) szeretnék nyáron egy toszkán kisvárosba korán reggel kosárral a kezembe lemenni a piacra, hogy MR. Biankának gőzölgő rétest vegyek reggelire. A ruha egyébként MCQ, és nem csak a kockás kedvenc, hanem a többi ruha is nagyon tetszik. Egyszerű, de elegáns, nőies és azért egyedi is mindegyik darab.
Árak: 490 $, 800$, 570$, 585 $.
 
Megosztás:
7 komment

Címkék: ruha ourtipp mcq net a porter.com

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

**Anna** 2008.06.04. 10:48:03

ez a két szürke annyira jó, hogy az már nem is lehet igaz.szerelem

janettaylor 2008.06.04. 10:55:09

Nagyon bájosak, de aminek én nagyon nagyon örülök, hogy ezeket oly könnyedén le lehet utánozni. . . és zara, mango, topshop stb. . . előszeretettel meg is teszik. . .mert pont a 2 szürkéből van hasonlóm. . . ;) Az alsó akár Nanushka is lehetne. :)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.04. 13:31:58

A kockás 50-es évek feeling. . . és Gwen Stefani Cool c. száma jut eszembe róla. . . amikor barna a haja. . .;)

Scala 2008.06.05. 05:36:01

tényleg vannak az elérhetőbb boltokban is ezekből a ruhácskákból... szerencsére.

Cuki, de szerintem semmi különös. éppen ezért tudni kell viselni.

Toszkánába én is vágyom, de ott nem találni könnyen rétest, szerintem. Német illetve osztrák-magyar dolog az a strudel, nem? ;-)

Viszont egy virágcsokor és sütiscsomag valóban kiválóan mutatna a kosárkádban! :-)

Ildi 2008.06.05. 09:23:17

Imádom az összeset, most főleg ruhamániás vagyok, a leggingeg miatt (erről is írhatnátok, lányok. Mármint nem a ruhamániámról, hanem a leggingegről...).
A fekete is állati jó lehet fölvéve, szerintem.

Bár az igazság az, hogy szerintem ilyeneket simán megvarratunk a varrónőnkkel, vagy megvesszük valahol, valamilyen butikban. Szóval gyönyörűek, de semmi extra, nem?

Toszkánába én is mennék, pont ez volt az idei nyári álmom. Bianka, a kosárban elvihetnél rétes helyett engem meg a férjemet... tudok gőzölögni. :)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.05. 17:16:36

ha egyszer olyan nagy multi leszünk, akkor toszkánában rendezünk fórumtalálkozót, jó? :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása