OurFashion

Dior mobil

2008.június.04. 08:36

fashionista

8 komment

A Prada, a D&G és az Armani nyomdokait követve a Dior is tervezett mobiltelefont a technika és a divat bolondjainak. Érintőképernyős, beépített kamerás gyönyörűség, de a legviccesebb az, hogy a telefon borításának a metszései olyanok, mintha a legfrissebb sminkkollekciójuk része lenne!

Ötletes, nem igaz?

Via Sassybella és dior.com    

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janettaylor 2008.06.04. 11:19:00

Mit is tudnék mondani Fashionista? Elképesztő! Nagyon nagyon cool és ADORE. . . Nekem eddig igazán csak a Prada mobil tetszett, de ez lehet, hogy üti. . . Majd ha a Chanel kidob valami mobilt, akkor ígérem nektek gyűjteni fogok rááááá.... :)

valentina 2008.06.04. 13:57:24

Húúú, nagyon bejön! Nekem is a Prada tetszett eddig, de ez üti! Vagány, elképesztő és stílusos! Nagyon el tudnám képzelni:D

Scala 2008.06.04. 14:15:58

Mindezidáig elégedett voltam jelenlegi sportos készülékemmel, de ez a post megváltoztatta az életem!

Nagyon tetszik! Merci, M. Dior!

Scala 2008.06.04. 14:16:32

Ja, és az ezüstöset szeretném, szerintem...

Igen! :-)

sourcherry 2008.06.04. 16:46:39

Héé, ezt a telefont betettétek már egy posztba kb egy hete, csak még a sminkek tehát a viszonyítási alap nélkül :) És akkor mintha mindenki elég negatív véleménnyel lett volna róla, rajtam kívül. Mármint nyugtassatok meg hogy nem zakkantam meg teljesen és nem hallucinálok...

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.04. 17:50:23

Én most visszaolvastam május elejéig a bejegyzéseinket és nem találtam meg, a sassybellán május 23.-i a poszt. Esetleg külföldi blogokon láthattad, nálunk nem hiszem...

sourcherry 2008.06.04. 18:37:52

Ok, mea culpa, a cotcoton láttam, lehet hogy vizsgaidőszakban nem ártana csak a vizsgákra figyelni :P
( Különben nagyon szeretem a blogot, és tök kiváncsi voltam hogy kik ezek a jófej lányok akik csinálják, tegnap felvettem a wiwen a klubbot, és rájöttem, hogy picit ismerlek is, Fashionista :)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.05. 06:59:02

Én is megnéztelek, és bizony, egy picit tényleg ismerjük egymást :)
Tök jó!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása