OurFashion

Egy csók vagy az Eiffel torony?

2008.június.03. 11:29

*Bianka*

5 komment

Szerintem a legérdekesebb kiegészítő a Szex és New York filmben az Eiffel torony táska. Már régóta vadászom rá a neten, hogy vajon honnan van és mennyibe kerülhet. A legevidensebb helyen leltem aztán rá, Patricia field honalpján. A táska Timmy Woods tervezése. Ára: 450 $.

Szintén itt leltem rá, erre a kihagyhatatlan darabra: Én imádom, kellene de nem hordanám (tudom, hogy fura vagyok). Szintén Timmy Woods és 275 $ ez az "ajaktáska".

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.03. 11:31:05

Annyira vicces, amikor Carrie kettényitja az Eiffel tornyot a filmben. Imáááádom én is!

sourcherry 2008.06.03. 15:28:58

Ez az ajaktáska pedig mennyire szuper lenne már egy töksima farmer fehértrikó platformszandál szettel egy buliba. Hú de fel is venném ma este ;)

Scala 2008.06.04. 02:08:40

Feelinges, de nekem nem lenne való..., nem illene...

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.04. 14:39:34

Nagyon jópofák! Tudtátok, hogy a legtöbb timmy woods táska fából készült? :) Azthiszem akácfa. . . Lehet be fogok szerezni egyet ebayről, de nekem nem ezek a kedvenceim, hanem egy katicás. . . Pillangók, katica, szitakötő és dobókocka az én világom. . . ;)

Zsófi 2008.06.06. 10:23:02

Huu tegnap láttam a filmet és jujj,sok pityergés és hasfal edző nevetés..csak azt nem értem h Lilly csillogós muffin táskáját miért nem raktátok fel!Nekem az kéne!!Keressem a legközelebbi Barbie márkaboltban:)?
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása