OurFashion

OurWish - júniusi kívánságlista

2008.június.01. 16:06

*Bianka*

5 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esmeralda 2008.06.01. 17:05:37

nem tudom miért de soha nem megyek be az etamba aztán mindig látom itt hogy milyen jó cuccok vannak és elhatározom hogy most már bemegyek de még nem voltam. ez a szandál nekem is nagyon tetszik,

Barylike 2008.06.01. 22:28:19

Most eléggé visszafogtad magad a kívángatással :D én a helyedben nem hagynám a jótündért vagy kicsodát pihengetni, hanem csakazértis jósokmindent és jódrágáért kérnék tőle :D

Scala 2008.06.02. 14:33:26

Esmeralda, ne hagyd ki az etam-ot, bele fogsz szeretni!
És szinte folyton + minden szezon végén nagy mértékű, igen barátságos leárazásokat tartanak. Mammut I. minden ami fehérnemű, hálóing, pizsama köpeny, papucs, fürdőruci, háromszor jobb sztem, mint a Calzedonia vagy Intimissimi...

Scala 2008.06.02. 14:35:47

ez most úgy hangzott, mintha fizetnének, hogy népszerűsítsem őket... pedig nem :-D

őszinte rajongó vagyok, még Anyu is kapott Etam köpenyt szülinapi ajándékba, elegáns-sportosat fürdőbe járáshoz!

zoeme 2008.06.21. 13:33:59

jaj, én csütörtökön voltam az etamban, csak ezt a csodás sarut megvásárolni, ám az árkádosban csak szürke (ezüst) volt és csak 40-es, felhívták a kedvemért a mamutot is, ott volt arany, de nem 39-es, amiből talán nem esett volna ki a lábam ... :(
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása