OurFashion

A pasim a nagyapám?

2008.május.30. 12:02

*Bianka*

28 komment

Egyre jobban terjed az a divatirányzat, ami a férfiakat a nagyapjuk kardigánjába, nadrágjába, kiegészítőibe bújtatja. Ugyanazok a fazonok, színek, kompozíciók láthatóak a nagy divatházak kifutóin, mint a klasszikus nagypapákon a karosszékekben. Szerintem ez borzasztó, egyáltalán nem stílusos és nem is ötletes. Természetesen a kisebb divatházak, mint mindent, ezt is átvették már. Itthon is látok esténként ilyen kardigánba sétálni 20 éves srácokat, és akarva, akaratlanul ehhez még egy olyan tartást is felvesznek, mintha púposak lennének. És voálá kész a nagyapám! Nem tudom Ti mit gondoltok erről, de nekem nagyon nem tetszik. Egy újabb példa arra, hogy nem kell követni mindenben a "csúcstervezőket".

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.05.30. 12:36:27

Mondjuk, a páromon el tudnám képzelni a csíkos MNG-t és a fekete-fehér Ralph Lauernt is (a másodikat), sztem jó váltás lehet azoknak, akiknek viszonylag elegánsan kell megjelenniük egy-egy tárgyaláson, de nem akarnak folyton zakóban mászkálni. Egy jó farmer meg ing kell mellé...

veromoda 2008.05.30. 12:40:54

szerintem is nagyon hülyén néz ki, amugy fashiosita kilépett? beteg? kivándorolt az országból? vagy elment a szex és new york premierjére riportot készíteni :))))

veromoda 2008.05.30. 12:41:50

fashiosita? :9 szóval fashionista

Kretusz 2008.05.30. 12:42:22

öcsém a melegtől elolvadt a monitorom kávája. és nem a kinti hömérséklet okozta...

NIKI 2008.05.30. 12:47:00

ha Zsolt ilyet felvenne, dobnék egy hátast az biztos. különben tényleg olyan fehér ralph lauren szerű kardigánhoz hasonlóban jár a nagyapám a haverjával biciklizni. nem vonzódom hozzá túlzottan. és fiatal fiukon tényleg buzoid.

fáskertiné 2008.05.30. 13:17:07

angolban ugyanaz tök normál, ami magyarban buzis

hófehérke (törölt) 2008.05.30. 13:38:46

Nekem a Dior kifejezettem tetszik, Ralph már 1000 éve csinál ilyeneket, Marcnak meg épp elment az esze, de ezért szeretjük :)
És nem csak Angliában, NY-ban is teljesen normális, ha egy heteró ffi-n ilyen van...

Flowerboy 2008.05.30. 14:10:16

Hehe... Hát ja, tényleg olyan feeling mintha a nagyapámat látnám.

Ami meg a divatorientált homofóbiát illeti, vegyünk már vissza belőle. :( Nem kell hogy mindenkinek minden tetsszen, de ezt kevésbé prosztó módon is ki lehet fejezni.

hibkon 2008.05.30. 14:31:28

22 évesen nem fogok magamból 60 éveset faragni, azért , mert most ez megy...

kiskicsicsiga 2008.05.30. 14:50:33

hhhát ez elég undorító

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.05.30. 21:02:49

Nem, nem léptem ki, csak sajnos most elkoltozott a munkahelyem, ezert nincs egesz heten net az irodaban, persze a hataridok szorongatnak, elkoltoztem az eddigi lakohelyemrol is, + beutott a krach pasifronton (szakitas 4 ev utan, meg egyebek), ezert a most az iszonyatos korulmenyekre valo tekintettel kivettem 1 het blogirasi szabadsagot. De igerem, jovo hettol ujra 100%-ig aktív blogger leszek
:)

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.05.31. 07:51:29

Fashionistának együttérző virtuális masszázs küldök... engem az egyik kolléganőm mindig azzal vigsztal meg, és beválik. :-)

Scala 2008.05.31. 12:43:45

Fashionista: erőt, derűt és még egy kiadós masszázst kívánok én is!

Fáskertiné: szerintem is, bár az már néha túlzás.

Csatlakozom Virgogirl-höz: nem az egész ötletet kellene lesöpörni az asztalról, mindenki tegyen/vegyen, úgy ahogy érzi!
Nekem is a fehér-bordó-sötétkék Ralph tűnik a leghordhatóbbnak, bár kétségtelenül van egy nagypapa feelingje... :-)

Ugyanez, amikor huszonéves lányok őszre festetik a tincseiket... engem nem taszít.

a Marc Jacobs kardigán nekem bejön, de tény: elmaradott honunkban kilőné a "buzoid" biztosítékot!!!

Scala 2008.05.31. 12:57:43

Csak most esett le, hogy ez azt jelenti, hogy Mr. Fashionista kikerült a képből...
Ok. Rögzítettem. + lásd előző kommentem eleje.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.01. 10:32:34

Nagyon köszönöm mindenkinek a kedvességet, a virtuális masszázs sokat segít :)
Bizony, Mr. Fashionista kikerült a képből, de majd elkezdem keresni az utódját :)

veromoda 2008.06.01. 12:15:30

nem hiszem, hogy sok dolgod lesz az utódkereséssel :) akkor most már csak MR. Bianka a példa a pasijainknak, bár róla még nem sokat tudunk. :)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.01. 13:23:45

Mr. Bianka tök jó pólóban volt tegnap, fel is akartuk rakni a blogra, de nem hagyta magát :) majd azért lassan megpuhítjuk :) Igaz, Bianka?

Scala 2008.06.01. 13:51:08

És Mr. White? Ő nem fiú? Vagy már ő sincs?
Lemaradtam valamiről?

Scala 2008.06.01. 13:55:06

Ja, eszembe jutott! Mr. Bianka tulajdonképpen Mr. White! Egy és ugyanaz a személy! Ugye?

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.01. 14:20:39

Mr.White nem egyenlő Mr. Biankával :). Mr. White még van csak lusta írni, vagy megijedt a rajongóktól nemt udom :) De rátapintottatok, hogy ő is benne van az ügyben, mivel Mr.White fogja elvenni Fashionistát feleségül ha 30 éves koráig nem lesz férje.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.01. 14:23:39

Hú, ez így nagyon belterjesnek hangzik, és még nem is árultuk el, hogy a 2 Mr. közt milyen kötelék van :)

Barba 2008.06.01. 14:26:33

jujj de izgi! ez jobb mint a szakítós blog! na mondjátok el Mr Bianka és Mr white közötti köteléket! Mr Bianka miért nem ír? és Mr White meg pláne miért nem? és Mr Anna kimarad a buliból, ő ki? én olyan extrémen kiváncsi vagyok mindőtök pasijaira :):) csinálhatnátok egy ilyen nagy családi blogot hatan írnátok a három fiú három lány. szerintem amugy menj hozzá mr whitehoz az a marimekkos alsógatya ütős lehet :)

Barba 2008.06.01. 14:29:16

kérjük a pólót, kérjük!

a tubesi radar 2008.06.01. 15:04:53

frankok vagytok de akkor szóljatok ha valaki szabad és randiképes :)

Scala 2008.06.02. 17:05:06

Mi ez a ha nem talál 30 éves koráig férjet, akkor hozzámegy?! Olyan Jó Barátok-os, de ott Monica volt, és 40 éves korhatár...

amúgy pedig ha tippelhetek, szerintem testvérek... és Mr. White az öccs...

és jól tenné, ha írna a blogra, mert kint van oldalt... ez így nem fair, és jellemző is, hagyni a nőket melózni, aztán learatni a babérokat! :-)

Mr White 2008.06.03. 00:25:52

Ja, olyasmi:) egyébként majdnem jó a tipp, csak én vagyok az idősebb...bár nem sokkal...5 perccel:) és most ünnepélyesen megígérem, kedves Scala, hogy fogok írni!! de tényleg!!

Scala 2008.06.04. 15:51:16

Rendben Mr. White! Várom a bejegyzéseket! :-)

Ikertestvérek vagytok! Nagyon izgalmas!

Mindannyiunk nevében írhatom, azt hiszem, hogy:
Köszönjük a választ az égetően fontos kérdésre! :-)

Makdaralo 2008.08.08. 03:47:00

Már a bevezetés is leszólja. De miért.
Sokáig pólókat meg zipzáros kardigánokat hordtam (eddig az volt a divat pl). Most így 30 körül rámjött hogy jobb szeretem elegánsan. Ing és gombos kardigán. Ez most akkor ciki? Szerintem nem nézek ki nagyapásan. Meg buzoid sem vagyok :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása