OurFashion

Cannes-i Filmfesztivál 1.

2008.május.23. 09:49

*Bianka*

10 komment

Idén is eljött a Cannes-i filmfesztivál ideje, ahol mindig gyönyörű ruhakölteményeket láthatunk. Ez természetesen most sincsen másképp. Én személy szerint Natalie Portman ruhájáért vagyok oda, de kiváncsi vagyok Nektek ki tetszik a legjobban az első ötösből.
Natalie Portman - Givenchy
Eva Herzigova - Christian Dior
Eva Longoria - Versace
Madonna - Chanel
Penelope Cruz - Marchesa



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Suzy 2008.05.23. 10:21:10

Natalie ruhája messze a legjobb, de FEKETE CIPŐVEL??????????!!!!!!!!! ez agyoncsapja az egészet :(

niki 2008.05.23. 10:33:49

igen a cipő nekem sem tetszik! nem illik a képbe inkább ezüst vagy arany szandál kellett volna vagy fehér. szerintem viszont Eva hercigova olyan elegáns, az összkép fantasztikus!

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.05.23. 10:50:44

Penelope Cruz Marchesa estélyit visel.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.05.23. 11:48:46

Cégünk mindig az ön rendelkezésére áll, asszonyom.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.23. 14:11:32

1. Natalie Portmanra ráborult a habcsókospult.
2. Hercigovának leszakadt a ruhája és napvilágra került a nagyi függönyéből készült alsószoknya.
3. Longoria az oltár mellől szökött el.
4. Madonna szoknyáráól elfogyott a festék, így kénytelen volt úgy tenni, mintha jól nézne ki ez a felemás szín.
5. Végre egy elegáns, nem csiricsáré ruha! :)

art is what 2008.05.23. 23:46:58

nekem is penelope ruhája jon be. a kozepso 3-at egyebkent az omg.yahoo.com-on a legrondabbak koze valasztottak...
(eva longoria ruhaja a merhetetlenul sok tull miatt kapott ilyen rossz minositest :))

az oldalatok lanyok nagyon jo, igenyes, otletes, erdekes! latogatni fogom tovabbra is!

liviart · http://www.liviart.blogspot.com 2008.07.10. 01:51:24

eva kb mint egy utcalány ...de natalie ruhája tetszik szerintem csinos ezzel a cipővel.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása