OurFashion

OurWish - az örök álmom egy Manolo Blahnik cipő

2008.május.20. 20:03

*Bianka*

7 komment

Amikor nemrég megláttam a májusi Vogue-ban, ezt a marimekkos Manolo Blahnik csodát (460 font), akkor elhatároztam, hogy megosztom Veletek a Manolo Blahnik imádatomat. Örök álmom és vágyam, hogy egyszer legyem egy általa tervezett cipellőm. Szerintem Ő mindent tud, amit egy cipőtervezőnek tudnia kell, biztosra veszem, hogy belelát a női lelkek legmélyebb bugyraiba is. Minden darabja kifinomult és elegáns, nőies! Egyszerűen imádom, a cipőit és a rajzait is!

De hogy ki is valójában Ő? Manolo Blahnik egy spanyol apátol és egy cseh anyától született 1942-ben a Bahamákon.Genfben jogot, nyelvészetet és irodalmat tanult, majd a hatvanas évek közepén kezdett el a művészettel foglalkozni Párizsban. 1970-ben New York-ban találkozott össze a Vogue akkori főszerkesztőjével Diana Vreelanddel, aki megnézte a vázlatait, és azt tanácsolota Manolonak, hogy csak a cipőtervezésre koncentráljon. Ezek után  hazatért Londonba és cipőgyárakat látogatott másfél évig, majd az első butikját a londoni Chelsea-ben nyitotta meg. Ő volt az első férfi aki szerepelt a Vogue címlapján 1974-ben.  1999-ben Ő volt az első cipőtervező, aki megkapta a Silver Slipper (Ezüst cipő) díjat, és azóta is megszámlálhatatlan díj birtokosa lett. Fontos még tudni róla, hogy cipőit a mai napig Ő tervezi és készíti el, nem alkalmaz melléktervezőket, ihlete mindig akad.


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

**Anna** 2008.05.20. 21:17:47

egyetértek az álommal. mindenki megtalálja nála azt a cipőt, amilyen neki tetszik. egyszerűen imádom. ilyenben több centivel a föld fölött lebegés esete fennáll:)

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.05.20. 21:54:44

Amekkora sarka van ezeknek, Anna, nem csak átvitt értelemben :-D Az aranyszínű szandál csodás.

Ildi 2008.05.21. 07:39:45

Az első kettő-három nem az én stílusom, de egyébként tényleg gyönyörűek. Lenyűgöző.

dzsuli 2008.05.21. 18:16:36

ő egy varázsló :)

janettaylor 2008.06.03. 16:51:20

Egy kifinomult, jelenben élő cipő-Isten! :) Nagyon imádom!!!!

vkorsi 2008.06.20. 19:59:57

megértem :) én is nagyon szeretem.

az ebayen néha nagyon jó kis leárazásokat lehet kifogni, én legutóbb 200 dollárért vettem egyet :)

JC cipőknél a méretre kell figyelni, mert ca. 1 számmal kisebbre van számozva.

Pussy K 2008.07.04. 11:29:02

Egy csokicégnél lehetett M. B. cipellőt nyerni. Ők voltak a Sex and the City film szponzorai. Megpróbáltad? :-))
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása