OurFashion

Chanel táska, az igazi klasszikus?

2008.május.13. 11:35

*Bianka*

8 komment

A klasszikus Chanel táskák nekem soha sem tetszettek. Szerintem kissé öreglányos a stílus, mindig a nagymamán jut erről a láncos pántról az eszembe. Egyszerűen nem kellene. A sztárvilág mégis isteníti és elegánsnak tartják. Az angol Vogue egyik régebbi szavazása szerint, ez a táska a legfinomabb, amit egy nő választhat magának. Hát nekem minden eszembe jut róla, csak az nem hogy finom. Nektek mi a véleményetek?

Még egy plussz információ: én nem találtam olyan internetes onilne áruházat, ami árulna Chanel táskákat. Ti tudtok erről valamit?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.05.14. 10:22:36

Igazad van, nekem sem tetszenek.
De el kell ismerni, hogy hordva sokkal jobban mutat, mint magában...
El kell azonban ismerni, hogy a képeken öltözteti a hétköznapi viseletben levőket, különlegessé teszi őket. Enélkül szürke kis egérkék volnának :-)))

dzsuli 2008.05.15. 10:29:12

ebya-en csomó online bolt van ami árusít chanel táskát :)
pl ez: stores.ebay.com/JULIA-RUNWAY-DESIGNER-FASHIONS

korat 2008.05.16. 09:40:03

Szia! Nekem tetszenek :) De nagyon sokféle chanel van még, ami ennél is sokkal de sokkal klasszabb. De ez is klasszikus lett, úgy, mint a Hermes Birkin, nem kell félni hogy kimegy a divatból következő szeoznra, a lányod is nyugodtan hordhatja majd. Eredeti chanel táskát csak chanel boltban érdemes venni, e-bayen is nagyon kell vigyázni, csak néhány seller van aki megbízhatóan márkás táskát árul.

twm 2008.07.23. 10:22:15

En annyit tudok, hogy imadom öket es hogy minden vagyam hogy egyszer egy ilyennel flangaljak New Yorkban :]

dézi 2008.08.07. 07:07:36

Bianka! Engedd meg,hogy ismét javitsalak, az ember ugye holtig tanul. Én sem igy születtem,csak tudom kit kell megkérdezni,mondjuk egy eladót a Chanel boltban. Ugye ez Mo-on igen nehézkes, igy fogadd el az én tolmácsolásomban.
Nemrég benéztem a helyi Chanel üzletbe,mivel Hermes Birkin teljesen out of question,nem engedhetem meg magamnak,de egy Chanel még talán belefér és igen ez 10 év múlva is hordható marad.
Szóval! A klasszikus 2.55 Chanel táska nem az ami a képeken van. Azt 1955. február havában mutatta be Coco és igen valóban ez volt az első vállon hordható. De ami a fenti képeken van az a Chanel Flap Bag,nem a klasszikus 2.55. A klasszikus 2.55 csatján nincs CC logo. Ez már a 80-as évek elején jött be,úgy tudom Lagerfeld követte el.A klasszikus 2.55-ös fém pántján nem fut keresztül bőr,mig a fenti fotókon a flap bag-en igen. Mindkettőben megtalálható a titkos rekesz amit Coco a szerelmes levelei tárolására tervezett ,külön kis hely a rúzsnak és púdernek. A különbség,hogy az újabb verzió csatján CC logo virit és van bőr a láncszemek között,mig a 2.55-n ezek nincsenek.
Tehát a Chanel 2.55,Coco által tervezett:
www.bagsnob.com/2005/09/chanel_255_1.html

És a flap bag:
www.bagsnob.com/2008/06/chanel_sac_a_rabat_in_patent_l.html

Remélem érthető igy már jobban érthető.
Bagsnob Dézi

dézi 2008.08.07. 07:17:58

A fenti linken egyébként az idei nyári verzió látható a flap bag "átdolgozott" kiadása, mivel ez ugyanigy néz ki 1981 óta kell valami változás,hogy megvegye az is akinek már van, de itt az abszolút klasszikus flap bag,illetve a fenti celebekről készült képeken mind ez látható.
divashop.blogspot.com/2006/11/classic-black-chanel-flap-bag-wsilver.html
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása