OurFashion

Love or hate? - Chanel autóskesztyű

2008.május.09. 21:15

*Bianka*

3 komment

Ha lenne olyan kocsim, nekem nagyon kellene...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.05.10. 05:42:26

Nincs ellenemre az autóskesztyű, de nem tetszik ez a fazon. Talán más színben, pl. kék, még OK lenne...

Nagyon szexi dolog amúgy az autóskesztyű, sokkal nyerőbb ötlet a Chaneltől, mint a bokatárca vagy mi a szösz...

janettaylor 2008.06.03. 05:11:20

Szerintem is nagyon cool-osak az autóskesztyűk és ez egy különösen extravagáns, de egyben klasszikus chanel is. Mischa Bartonon is láttam egy exkluzív fotón. Lagerfeld azért szerintem idén is kitett magáért.

Be kell, hogy valljam, bár nem autóskesztyűt, hanem már az eljövendő őszre gondolva én is beszereztem egy chanel kesztyűt, persze ebayről és így se olcsón. De egyszerűen fantasztikusan nézett ki. Khaki zöld, hasított bőr, kissé hosszított fazon (olyan Robin Hood-os :) ) klasszikus chanel nagy rojt a csuklón és egy finom cc hímzés. . . Ha másért nem, hát ezért érdemes lesz várni a hideg napokat is.

Érdemes ebay-en vadászni. Sajnos ruhákat és táskákat nem engedhetek meg még ott se magamnak. (a táskahamisítványoktól meg amúgy is félek) Titokban azért reménykedem, hogy egyszer valami turi mélyén találok egy régi chanel tweed kosztümöt. ;) Így csak kiegészítőkkel (bijouk, főleg állatosak) és cipőkkel tudok a chanel háztól bűszkélkedni. . . és nagy becsben is tartani őket...

bagsnob 2008.07.23. 00:20:33

Karl Lagerfeld évek óta autóskesztyüben "lép fel",most nekünk is csinált egyet.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása