OurFashion

Love or hate? Állatbőr ruhák, kiegészítők

2008.május.05. 13:08

*Bianka*

8 komment

VBH piton táska 1250 $

Megosztás:
8 komment

Címkék: táska szavazás vbh

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.05.05. 13:40:21

Vannak bőr cipőim, de bundát/bőrnadrágot/mellényt/ruhát nem vennék fel. Táskám is csak olyanom van bőrből, amit mástól kaptam.

Scala 2008.05.05. 13:46:29

Még az állatkertben a hüllőházban is, az elterülő kígyók látványa gyönyörű csizmák, táskák, és kesztyűk képét sugallja nékem. Krokodilok dettó. Mondjuk nincs olyan csizmám, de bizonyos állatokat nem sajnálok. Ez van. Szavazatomat is így adtam le...

tii 2008.05.05. 15:27:48

én még ilyen formában se érnék hozzá egy ilyen táskához... mégis csak kigyobol van :S

mimo 2008.05.05. 18:45:49

Állatbarát vagyok, kutyám és macskám is van, de szerintem egy jó cipő csak bőrből készülhet...és a szűk bőrdzsekimet is imádom :) de bundát/nacit stb nem vennék fel és a kroki+kigyóbőr se kéne.

zs 2008.05.05. 19:38:14

csatlakozom az előttem szólókhoz: cipő csakis bőrből (elvégre barátja vagyok a lábamnak), a többi ruhadarabom csak nagyon extrán kivételes esetekben állati eredetű (agyonkoptatott bőrdzseki)

viszont az állatminta (lásd ocelot) örök
viva DG

The Strange · http://strange.blog.hu 2008.05.05. 21:23:01

A bőrből készült cipő oké, de azon kívül semmi állatból készült cucc, ráadásul én hüllőbarát vagyok, szóval felháborítónak is tartom a kígyóból, krokodilból készült cuccokat. Ezért megölni őket...:(

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.05.06. 09:22:58

Bundára, valódi krokodil és kígyóbőrből készült ruhára valószínűleg nemet mondanék, de nem azért mert nem tetszik. Elvből. Bőrnadrágot (a Jóbarátokból okulva) soha, egy jó bőrkabát és legalább egy minőségi bőrcipő viszont alap.

Fagyees 2008.05.14. 22:01:16

szerintem semmi baj nincs a bőr cuccokkal, mert végülis annak a tehénnek a húsát is hasznosítják, szóval nem csak a bőre miatt ölik meg, de bundát, kígyó vagy krokodilbőrt nem vennék fel, az biztos.

hallottatok arról a házaspárról, akik a kimúlt kutyáikból csináltak pulóvert? :S www.mon.hu/hirek/Bulvar/cikk/elpusztult-kutyak-szorebol--pulover/cn/news-20080320-06400111
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása