OurFashion

A GAP mint egy álom valóra váltója

2008.április.30. 21:49

**Anna**

9 komment

Sztár designer ismét olyat tett, aminek mi, földi halandók jobban örülünk, mint a suli végének vagy a leárazásoknak.Tervezett, elérhető áron. Ebben az esetben Pierre Hardyról van szó, aki a Hermés és a Balenciaga tervezője is. A GAP-pel kötötte meg szerződését. A cipők gyönyörűek, hordhatóak, és csak 100 dollár körül mozog az áruk. Így olyan cipőcsodákra tehetünk szert, amiket olyan tervező álmodott meg, akihez amúgy még a várólistára sem kerülhet fel akárki. Igaz most kicsit más felfogásban, a vonalak sokkal egyszerűbbek, mint az eddigiek. Az egyetlen kis szépséghiba a történetben, hogy nálunk még nincs GAP. Ezért vagy lemondunk egy csodás nyári szandiról, vagy elzarándokolunk például Párizsba, hogy többek között egy Pierre Hardy topánra is szert tegyünk.

Megosztás:
9 komment

Címkék: cipő balenciaga hermés gap

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.04.30. 22:04:41

Az ezüst metál és a fekete lakk szandál MUSZÁJ, hogy az enyém legyen... Bécs?

Nagyon sűrű a post termés, köszönjük a szerkesztőségnek!

Igyekszünk mi is tartani a ritmust a kommentekkel... :-)

**Anna** 2008.04.30. 22:54:25

Ott van?Bár ha van még, és nem vették meg az összeset, mint ahogy az ilyen kollekcióknál ez szokás

Zsófi 2008.05.01. 11:15:34

Vagy tudjátok mit!Ne "nélkülözzünk" tovább!Fogjunk össze és hozzuk be magyarorszárgra az összes itt nem létező kedvencünk!
Én vállalom az Accessorize idecsábítását. Vki hozza a GAP-at, vki a BODY SHOP-ot,kell még a TOP SHOP...

Ennyit az álmokról..

DE miért nem jönnek ők ide!?

lizi 2008.05.02. 20:58:47

Jaj igen, TOPSHOP, én is!!!! Nekem turiból van rengeteg cuccom tőle, és amiért imádom, jó minőségű és a 8-as egytől egyig jó, az én méretem. :)

Zsófi 2008.05.03. 09:58:32

lizi! Hol túrsz TOPSHOP-os cuccokat?

Én Koppenhágában fedeztem fel, most meg Spanyolországabn vagyok, és itt lehet netről rendelni, úgyhogy már nagyon nehéz megállnom h ne pakoljam tele a kosaram!;)

Scala 2008.05.04. 15:36:19

Tudjátok mi a szomorú, lányok? Hogy Topshop volt 1999-ben a Westendben, majd kivonult az országból... :-(
Tök jó, nagy bolt volt...

lizi 2008.05.05. 09:56:06

Scala,
más jó márkával is történt hasonló eset. Nem tudom emlékeztek-e, hogy a Király u-nál a körúton volt (az egyetlen akkoriban) L'Occitane üzlet. De bezárt, mert drága volt és nem volt rá kereslet. Most pedig minden plázában van és még forgaloma is van. És nem hinném, sőt tudjuk, hogy semmivel sem nőtt az életszinvonal az elmúlt években. Talán csak az izlés, az érdeklődés...

Zsófi,

TOPSHOP-os cuccokat otthon is vidéken, ott jó olcsó :). De Pesten is van néhány jól bevált turi, ahová járni szoktam. Pl. Arany 17 (Arany János utca, kb. félúton a K&H-val átellenben), Nagymező u. (a Két Szerecsen étterem után, közvetlenül a nem tudom milyen József, János kocsma után :)), valamint a 6-os villamos vonalán, az utolsó előtti megálló után a jobb oldalon, szoli után LUNA (jujj itt már rég is voltam, mert kiesik az útamból).
Aztán persze van még ezer, de nekem ezek beváltak és hűséges vagyok. :)

Zsófi 2008.05.05. 22:32:21

Scala, köszi a címeket,jegyzetelek:).
Én szentendrei vagyok, és ez ugy tünik egész jól hátráltatott abban hogy ilyen jó helyeket felleljek;)

Reuss 2009.11.08. 17:55:05

Tényleg jól sikerült. A fekete kell :P
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása