OurFashion

A legelegánsabb füzetek 2.- Moleskine

2008.április.29. 18:08

fashionista

9 komment

A Moleskine igazi, hamvaiból föléledő főnixmadár. Hajdanán olyan nagyságok, mint Picasso, Appolinaire és Gertrude Stein is Moleskinbe írta/rajzolta világhírű műveit. A füzetek gyártása azonban egy időre leállt. A www.moleskine.hu így ír róla: "...már nem lehetett a Moleskine füzeteket sehol megtalálni. 1986-ban az utolsó gyártója, egy kis családi vállalkozás Tours-ban is bezárt. Most a Moleskine újra itt van. A különleges hagyományok diszkrét jegyzetfüzetei és naptárai, melyek éveken keresztül hiányoztak a palettáról, az olasz Modo & Modo cég által új életre keltek 1998-ban. A különböző stílusú oldalaival jól illik mindenféle kreatív tevékenységhez és a kortárs nomádizmus szimbólumává vált."

Hihetetlenül elegáns kidolgozása megéri a borsos árat, ha beleírsz igazi kreatív művésznek érezheted magad - főleg ha a flickr-n látott Moleskine+Copic alkotások nyomán Te is rajzos naplót kezdesz írni. (egyébként a Moleskinekbe rajzolás már konkrét művészeti ággá fejlősött kiállításokkal, saját weblappal, stb.) Nekem már 5 van - köztük 2 city notebook is. Ez utóbbi olyan útikönyv, amelyet Te írhatsz meg: azokkal a látnivalókkal, üzletekkel, élményekkel tömheted tele, amelyek neked fontosak. (Bianka, elárulhatom, hogy Te egyszer azt a meglepetést kaptad, hogy egy Milánós city notebook mellett 2 repülőjegy is tanyázott - ugye szerinted is ez a világ egyik legjobb ajándéka?!) 

Moleskine:

City notebook:

Moleskine+Copic:

 

Van Gogh kollekció:

Megosztás:
9 komment

Címkék: irodaszer moleskine

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.04.29. 20:30:20

nekem van már egy city notebook-om és azt szeretném, ha egy egész polc csak azzal lenne tele! én imádom!

Zsófi 2008.04.29. 22:55:10

Nem tom hogy hogy van ez hogy Ti mindig olyan dolgokról írtok ami nekem is tetszik, engem is érdekel!!!

Én estem már szerelembe egy notebook-al..(nem a filmre gondolok,abban másba estem bele;) hanem az Arena plaza aljában egy papirbolt vitrinjében örzött darabbal..

De ismerem magam, összecsúnyáznám csak a szépséges külsejét és bánnám a rászánt összeget.
De és itt az új de,akkor is ha nem tudok vigyázni a dolgaimra nekem akkor is szép kell! Ezért pártolom a Bomo Art-osokat, amik cseppet olcsóbbak mint az a 6000ft-os amit kinéztem. Ugyan ezek nem new fashion-osak, de szépségesek szerintem.

Scala 2008.04.30. 07:21:26

Tavaly kaptam külföldi partnertől egy ilyet 2007-es évre naptárnak.

Oda voltam érte. (Annak ellenére, hogy közeli hozzátartozó nyúlta le, saját használatra.) Letisztult, praktikus. Nagyon-nagyon rendben van!

Remek lett ez a post (is)...

zs 2008.04.30. 09:43:39

lehet, hogy velem van a baj, de én azért vagyok ki ezektől, mert nem mernék bele írni
akkor ugyanis betelik, és hasznát veszti
most szántam rá magam, hogy a tavalyi szülcsinapi ajimba elkezdjek írni, ezt mondjuk a barátnőm saját kezűleg dekorálta

Scala 2008.04.30. 12:46:12

Ugyanmár, csak bátran, kár finomkodni, "tedd magadévá"... :-)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.04.30. 13:05:21

Nekem egy piros 2008-as naptáram van és imádom. naponta írok/ragasztok bele, pl mozijegyet, szép ruháról képet, stb. Év végére majd egy kis képes napló lesz belőle :)
És ne sajnáljátok, Picasso egy darabot letépett a fekete borításból és helyette rajzolt rá, hogy még személyesebb legyen- ti is "tegyétek magatokévá", ahogy Scala mondja :)

én 2008.05.01. 05:25:59

Zsófi hol láttál Moleskine füzetet 6000 hufért? Szerintem itt nézegess egy kicsit. :)
www.irokboltja.hu/index.php?t=products&afcs=MOL

Zsófi 2008.05.01. 18:56:50

Az nem az volt!

Arra írtam h 6000ft amit az Arena Plazaban láttam egy vitrinben.Vmi gyönyörű volt a külső borítás.

Tudom a Moleskine-k 2-5000között mozognak.De meglesem a linket.

designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása