OurFashion

OurTipp - mutasd meg kié a szíved!

2008.április.27. 15:20

*Bianka*

4 komment

Gondolom elég csöpögősen hangzik a főcím. Ez egy csöpögős post lesz. Én már egy ideje tervezgetem, hogy meglepem a barátom egy pólóval (lent a rózsaszín a választottam), az ajándék azért remek, mert a póló az enyém, de kivételesen Ő is örülni fog neki. A cafepress.com/iloveshirts weboldalon a My heart belongs to menü pont alatt több ezer poló és egyéb ruha variációt találhattok van névvel ellátott, és vannak, amin foglalkozásokat olvashattok. Szerintem a foglalkozás nagyon jó ötlet. Például milyen jó annak akinek Race Car Driver a pasija :). Mindenesetre ez egy kedves apróság, ami jól eshet a másik félnek. A honlapon pedig érdemes böngészni. Pólók 19,99 $-tól.

 
Megosztás:
4 komment

Címkék: póló bugyi ourtipp ourweb

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.04.28. 06:28:04

Cuki, nekem is a rose színű kellene...
Csak olyan hülyén hangzik a foglalkozása az érintettnek, azt hiszem kihagyom...

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.04.28. 09:27:56

Ez nagyon jóóóóó!!!
Én is akarok egy olyat, hogy my heart belongs to Mr. Fashionista :)

zs 2008.04.29. 13:55:19

kell ilyen, asszem megkérem majd a fesönisztát -aki jártas a világhálós rendelésben-, hogy rendeljen egyet
meg is nézem, van-e olyan, ami kellene
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása