OurFashion

OurLook - a vadászat

2008.április.17. 18:39

*Bianka*

9 komment

Megint egy délután, amikor ki kell kisérnem a nagymamámat a közeli piacra. Papucsot szeretne magának. Remek! – gondoltam magamban. Aztán sétálgattam a mosóporok és kínai kozmetikumok között, és a dekor művirágok után megláttam Őt. Szerelem volt első látásra, pont ilyen kell nekem! Közeledtem a próbababához és a szimpátia egyre csak mélyült. Közben azon gondolkoztam, hogy kerülhet egy ilyen kincs erre a piacra. Kijött a néni a pultjából és megkérdezte: - Aranyoskám, tetszik neked? Én egy másodperc alatt végigvizslattam a stand amúgy igencsak gyér kínálatát és csak annyit tudtam kinyögni: - Hát ez meg magának honnan van? És akkor jött a gyönyörű  darab  története, hogy a nagynéném unokahugának a barátjának a postása volt kint Olaszorságban és a lányának vette, de rá kicsi lett és idehozta, hogy adjam el. A lényeg amit leszűrtem belőle, hogy csak egy van és hogy rá kicsi volt. Elkezdtem erősen izgulni, vajon rám jön? Felpróbáltam. Tökéletes. Megnéztem a cetlit. 5990 Ft. MENNYI? Uramatyám, ez kell nekem! De hát, külön matek, meg a csekkek, meg a múlt héten vettem egy cipőt, és különben is, ezt a ruhát csak alkalomra lehet felvenni. Aztán kiléptem a próbafülkéből és mintha ezek a gondolatok egy csapásra elillantak volna. A néni megkérdezte: - No aranyoskám, elviszed? Én meg szinte felháborodva mondtam, hogy természetesen! Miután megvettem valami meleg érzés fogott el, az enyém, mintha én vadásztam volna! Köszönetet mondtam annak a  postásnak, és a lányának is, hogy egy kicsit meghízott, nem tudott érdekelni sem a külön matek, sem a csekkek!

Ugye Ti is ebben a betegségben szenvedtek?

(Amúgy a képen nem látszik, hogy milyen jó esése van a szoknyának :) )
Megosztás:
9 komment

Címkék: ruha ourlook

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barylike 2008.04.17. 18:49:31

Tényleg nagyon gyönyörű ez a ruha, és még jól is áll! :) Irigyellek egy kicsit, és soha nem találok semmi ilyet piacon. :(

Eki 2008.04.17. 22:54:15

szép szép szééép! márka? vagy no name?

Ildi 2008.04.18. 07:12:55

Csodálatos.
Megértelek, én is ilyen vagyok.

zs 2008.04.18. 11:49:47

ügyes, jó vásár
az aggódóknak jelzem, hogy a Ferencieken van egy vincsi üzlet, ahol isteni cuccokat lehet lőni -nem kínai az ár, hanem belvárosi, de néha érdemes..

andy 2008.04.19. 18:55:44

Hol lehet ilyen ruhát szerezni, vagy hasonlót???

gven · http://gvenphoto.blogspot.com/ 2008.04.20. 13:11:29

gratula:)

fejedet mé vágtad le?...
nemkellett volna:)

**Anna** 2008.04.22. 20:39:59

van egy majdem ugyan ilyen ruha a kálvin téren egy boltban.van masni, csak alul hagymaszoknyás.ja és 3500 ft:)

sourcherry 2008.04.24. 13:14:35

Csinos a ruha és jól áll, a Ferencieken a blaha felé közlekedő buszok megállója mögött egy üzletben pedig kapható ugyanilyen :)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.04.28. 18:45:22

majdnem ilyen, de nem ilyen!csak az anyag mintája a fazon más mert paradicsom szoknyás, nem ilyen merevített! De az is jó :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása