OurFashion

Hivatalos gagyi?

2008.április.09. 10:40

*Bianka*

9 komment

Azt már megszoktam, hogy a Deichmann cipőbolt (amit alapvetőleg szeretek) tökéletesen utánozza a Converse tornacipők újabbnál újabb kollekcióit, de most ezen a Graceland által gyártott "Gucci" cipőn megakadt a szemem. Nem elég, hogy az anyagot felhasználták (természetesen a bűvös G betű nélkül), még a fazon is ugyanolyan, mint a basic Gucci cipellőnél. Szerintem a Deichmann-ban lehet olcsón, nagyon ízléses cipőket (is) kapni, de ez nekem már sok: 19.99 Euróért Gucci utánzat? Nektek, mi a véleményetek?
Megosztás:
9 komment

Címkék: gagyi cipő deichmann gucci

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.04.09. 12:52:24

Bianka! A deicmann átmenetes szürke lannmagassarkúját: aka Prada utánzat ki felejtetted! Ez azért felháborító, mert elvileg üldözni kellene a hamisítást - de a másolást meg tűrjük szótlanul??

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.04.09. 12:53:02

Javítás: Deichmann és lakkmagassarkú - elfelejtettem írni, bocsi :)

Scala 2008.04.09. 20:56:13

Minen utánzat gáz. És látszik is rajta.
Egyre kevésbé találok normális női cipőt Deichmannban...

Eki 2008.04.09. 21:03:32

felőlem járjon ebben, aki akar... bár sztem is bűzös kissé.

balazsman 2008.04.20. 16:19:00

20eurót pont megér, az "igaziért" meg fizessenek a FashionVictimek 200-at (400-at?), amiben az is benne van, hogy a viselő reklámhordozóvá válik ezért a csini kis összegért.

HÜLYESÉGADÓ

(sajna a bevétel nem az államkasszába megy, mert akkor ne lenne gondunk a költségvetési-hiányal...)

Edna 2008.05.16. 21:14:19

Nekem is megakadt a szemem rajta, természetesen egyből a Gucci 'majdnem' jelzésének (koppintása) miatt...
De attól függetlenül aranyos:)

Pussy K 2008.07.04. 11:02:13

Ha a Guccit nem bántja és nem perli őket, akkor.....
Mondjuk a Deichmanban sosem vásárlok, de aki igen, számítson erre...

rainboww 2009.02.03. 17:11:29

már nem is tudom, h ezen sírjak-e vagy nevessek :D röhejes ez a próbálkozás a hamisítóktól és siralmas, aki bedől neki. vagy tudja nagyon jól csak azt hiszi majd a sok hülye bedől neki :DD
amúgy van Givenchy utánzat is a deichmannban... sulimban a ballagáson még hatalmas szemekkel bámultam egy oylan cipőt (rohantam és csak félszemmel kiböktem, nem néztem meg alaposan) de egy héttel később 4000 ftért visszaköszönt az árkádban egy olyan cipő :D
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása