OurFashion

OurLook - kinek volt előbb?

2008.március.31. 11:22

*Bianka*

4 komment

Körülbelül két hete vásároltam egy gyönyörű cipőt Fashionistával. Magassarkú, fehér, vagy inkább tört fehér, nőies. De ami a legjobban tetszett benne, hogy új modell és trendi, de mégsem az a szokásos elöl kis lyuk ahol kinéznek a lábujjaid. Imádom! Azóta is minden nap ehhez öltözöm. Ma nézelődtem a neten, mégis miről írjak Nektek, erre meglátom Ashlee Simpson a Kid's Choise Award-on, nem ugyanolyanban jelent meg? De! Nekem volt előbb! Az övé, amúgy is olyan csúnya színű. A lényeg, ha Ashlee Simpson (vagy Bianka :) ) szeretnél lenni látogass el a Leonardo-ba és 4690 Ft-ért be is szerezhetsz valami hasonló darabot! 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.03.31. 15:26:49

Nagyon tuti, köszi a tippet!
Nekem Ashley színű kell, nrancs a menő! :-)
Az a szürke ruha Ashleyn a fekete övvel: Jaaaj! Nagyon trendi, pont ami most "elő van írva"!
Akkor, holnap irány a Leonardo...
Bár, Alberto Zagoban néztem ki valamit 5ször ennyiért... és egy ideje, valahogy szeretem ha a cipőim nem túl olcsók... Tavaly ilyenkor még nagy Leonardo korszakomat éltem, 3 pár egyszerre, a legolcsóbb ingyen van... ;-)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.03.31. 22:39:09

tényleg jól néz ki Ashlee, de a karkötője szerintem nem! a ruha nagyon kis csini.

zs 2008.04.03. 17:06:05

egyértelműen Bianka a nyerő
a fehér amúgy is örök darab

noya · http://juicy.mashkulture.net 2008.04.04. 16:49:30

kulonbseg talan megis van... amit ashlee visel az egy Louboutin cipo, ami potom $645-ba (105.000Ft) kerül
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása