OurFashion

Kutyuli öltözz, indulunk!

2008.március.27. 11:50

*Bianka*

5 komment

Nem is tudom, hol kezdjem. Talán leszögezem, hogy nekem nincs kutyám és még nem is volt soha, tehát abszolút hozzá nem értőként állok a témához. De erről írni kell, nincs mese. Már akkor eldöntöttem, hogy utánanézek a „háziállat divatnak”, amikor nem rég a munkahelyemre egy koreai csajszi jött be Louis Vuitton kutyatáskával, amiből kinézett egy törpenyúl. Végülis biztos örült a nyuszi, hogy iderepülhetett Koreából egy LV táskában.
Aztán ma nézelődtem a Gucci honlapján, és megláttam hogy hivatalos 2008 spring-summer pet kollekciójuk van. Kutyaruha, ezen még túlteszem magam. De, mi az a gucci sapka? Kész! Feldolgozhatatlan! Ha már sapi van, akkor monogramos gúnya is dukál. Viszont ha hidegebb van akkor a piros termo pulcsi kell, gönyörű hímzett betűkkel. Ha meg már gucci a ruhatárunk akkor együnk olyan tálból is (maradékot?).
A divatcégek hamar felismerték, hogy a kis kutyák manapság már maguk is divatikonok. Kezdetben csak a nyakörv- és táska gyártás volt napirenden. De a Gucci most bevetette magát. Nézelődtem, de én nem találtam más nagyobb divatcéget, aminek lenne ilyen jellegű kollekciója.


Ezek után körülnéztem a magyar piacon is. Hiány az nincs. Itthon a plüss, a rózsaszín , és a leopárd minta hódít. Hát ha már felöltöztetem a kutyámat, akkor inkább valami monogrammos hacuka, mint rózsaszín szőrös orosz sál. Találtam egy boltot, ahol mindent megkaphatunk amire a kis kedvencünknek „szüksége” van. A Rózsakertben találhatjátok meg Fashion Dog a neve.

Megosztás:
5 komment

Címkék: kutya gucci louis vuitton rózsakert

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eki 2008.03.27. 13:23:09

Na jó. A kalapon beszartam. Hogy finom és nőies legyek, mint ezek a kutyák. Viszont a rózsaszin plüss sál nekem kifejezetten bejön akármit is mondtok :D

**Anna** 2008.03.27. 19:25:15

csak annyit tudnék mondani, hogy aki így öltözteti a kutyáját, az vagy paris hilton, vagy paris hilton akar lenni. ja van még egy lehetőség.hogy még nincs gyereke aki öltöztethetne.

zs 2008.03.28. 21:29:33

sajnos szegény csivava annyira csúnyácska, hogy vétek ilyen drága holmiba öltöztetni
másfelől, a franc tudja
szerintem az teszi ilyen cuccokba az ebét, akinek annyira de annyira sok pénze van, hogy tesz arra, mi mit gondolunk
meg persze ha nekem lenne ennyi pénzem valszeg külön terveztetnék olyan darabokat, amilyen semelyik másik kutyinak nincsen -mondhatnám speckó kotürt mini gardróbbal meg minden.
ez azonban felveti a kérdést, hogy kutyamodelleket kellene képezni a az egész picitől a dán dog méretekig, hiszen igenis kijár annak a nagy mérettel megáldott jószágnak is a divat, vagymi

liviart · http://www.liviart.blogspot.com 2008.07.10. 02:01:20

szerintem ez tök beteg dolog. egy ismerősöm parfümözi a csivaváját....amikor volt egy golden retviverem egy sima piros kendőt hordott a nyakában öv helyett,véleményem szerint ez pont elég.

2008.09.01. 15:49:12

Mivel németjuhász kutyám van, nehéz lenne belerakni a rózsaszín tatyóba... A kutyaszekrény (no nem a kutyaruháknak) még elfogadható, ott elférne a nyakörv, a póráz, a kutyakefe, egy törölköző (kell az, ha esik az eső) - ez éppen elegendő. Egy kendőt azért megígértem neki, a névnapjára...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása