OurFashion

Ruhamix - avagy mibe várjuk a húsvéti locsolókat?

2008.március.22. 14:36

*Bianka*

4 komment

Nekem a  piros szoknyás  összeállítás a kedvenc, és persze  piros tojás is dukál hozzá.  Mindenkinek kellemes nyuszis ünnepet kíván az  OurFashion csapata!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.03.24. 13:27:16

Nagyon hűs van még ezekhez, Drágáim!

Barylike 2008.03.24. 18:01:16

Főleg hogy ma arra ébredtem, hogy tiszta hó minden.. :)
De én imádok ezeket a ruhamixeket, még soksok ilyet!! :)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.03.24. 19:27:46

tudom, hogy sajnos hűvös van de már nagyon várom a tavaszt!nem vagyok hajlandó téli ruhákat feltenni :) tüntetek! Barylike minden hónapban lesz ruhamix! hamarosan fiú is!

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.03.25. 09:33:05

Azért meg ne fázzatok :-D Plusz én örültem volna legalább egy hosszú nadrágos összeállításnak is (nem mindenkinek van tökéletes lába...)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása