OurFashion

Megjelenés előtt - Gucci Joy Boston táska

2008.február.27. 15:56

fashionista

39 komment

Ha én gazdag lennék (dadadidadadadidadaj) és amerikai, akkor biztosan előjegyeztetném ezt a táskát a Saksnál. Hófehér alapon fekete krokodilbőr betétek, aranyszínű díszek, valamint bőr origamivirágok tarkítják ezt az extravagáns kiegészítőt. 

A Joy Boston táska a 2008-as tavaszi/nyári Gucci kollekció egyik ékköve, külseje számomra mégis a klasszikusokat idézi, nem "egynyári" darab.

Boltokban még nem elérhető, május 15.-én kezdik az első rendelések kiszállítását.

Én meg addig is keresek a Zarában/H&M-ben/Mango-ban egy hasonlót. Nem most. A leárazáson.

www.saksfifthavenue.com

 

Megosztás:
39 komment

Címkék: táska gucci megjelenés előtt;

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zs 2008.03.03. 15:22:36

előjegyzést ide!
lehet életem hátralévő fizetése is fedezet?

Scala 2008.03.20. 05:46:02

Nekem ez neeem tetszik... :-(
És Furla is egyre rosszabb... Azt legalább még meg tudnám fizetni...

Lipteek 2010.03.26. 14:03:26

Nekem tetszik!! :) Mi bajotok van vele az árán kívül? Mondjuk már nem mai darab, de mennyibe kerülhetett?

fbarbie 2010.03.26. 15:48:39

Hááááát, ez a fekete-fehér kompozíció elég idejét múlt. A márka sem olyan, hú, de jó... Teljesen más az ízlésvilágom.

Lipteek 2010.03.26. 16:01:35

A márka nem túl jó??? Még jó hogy nincsenek nagy igényeid! :D:D:D

fbarbie 2010.03.26. 16:07:15

Nincsenek. Tényleg nincsenek. De az árhoz képest egyátalán nem jók a táskák. De ezt csak az én ízlésvilágom szerint mondom. Nem azért mert így is van!

Lipteek 2010.03.26. 16:15:39

:) Sajnos még sosem volt lehetőségem a minőségét tesztelni... De a tervezéssel én elégedett vagyok.
Mi a kedvenc márkád? Vagy mire esküszöl helyette?

fbarbie 2010.03.26. 16:19:35

Anyukám a west endben dolgozik a Björn Borgban. Van pár cuccom onnan. Szeretem. Bár a björn borg elég sportos. Imádom a nőies dolgokat... Mint pl a Louis Vuitton, Prada, Mandarina Duck.
A gucci sem ruhában sem táslában nem tetszik...:$

alma82 2010.03.26. 16:23:16

Fbarbie teljesen egyetértek veled. Én kifejezetten szeretem a Mandarina Duck-ot. Sajnos sok cuccom nincs tőlük, de azt tudom hogy tartósak és megérik az árukat, bár én nyertem egyszer egy utazótáska szettet:) és innen tudom hogy mennyire klasszak:)

moulin 2010.03.26. 16:34:27

@fbarbie:
Tényleg nincsenek.... XD
Szerintem nagyon jó táskákat csinálnak!

fbarbie 2010.03.26. 16:48:10

@alma82: egyébként MD-t is elég kevesen szeretik. De rohadt kényelmesek, csak magyarországon nem sok üzlet van.
Valakinek van Vuittonja?
Most akarok venni egy parti táskát, de rettentő drága, és jól megakarom gondolni. Nekem rokonok szoktak hozni svédországból hozni nagyobbat. Kíváncsi vagyok ti mit gondoltok?

alma82 2010.03.26. 17:12:18

@fbarbie: Nekem van LV partytáskám nagyon jó én nagyon szeretem és praktikus, bőven van benne hely mindennek, és ha külföldről hozatsz az jó mert vmivel olcsóbb mintha itthon vennéd, én ajánlom úgy mint az MD-t is mert ez a két márka sztem igazán jó minőségben gyártanak.

moulin 2010.03.26. 17:12:30

Nekem semmi bajom a Mandarina Duck-kal.
Sőt...szerintem nagyon jó cuccaik vannak!

Timcsi19 2010.03.30. 11:45:01

Pesten élek és inkább nem merek LV táskát venni, egyedül sétálnék valamelyik aluljáróba, lehet nem látnám többé. Amilyen vékony alkat vagyok, szerintem kis idő elteltével rám támadnának... Majd egyszer veszek, ha megnövök :)

Helga_ 2010.04.02. 09:53:11

Gucci... ha egyszer lesz rá pénzem, veszek egy Gucci Joy Boston táskát. Addig marad a Zarás vagy Humanicos táska :)

moulin 2010.04.02. 11:08:33

@Timcsi19:
:)
Nem hiszem, hogy emiatt bárki is rád támadna...
nyugodtan vedd meg! :D

Helga_ 2010.04.02. 14:58:37

Timcsinek valamilyen szinten igazat hagyok. Sok a lopás. Magához kell kötnie a táskát, ha ennyire tart a lopástól, nics mese :)

moulin 2010.04.02. 16:46:07

@Helga_:
Nekem is nagyon tetszik, de nem hiszem, hogy ennyit ki fogok adni egy ilyen táskáért.

Töhötömke 2010.04.06. 09:49:39

Én még nem vettem észre sose hogy márkás táskám miatt kiszemelt volna valaki, egyszerűen nem foglalkozom az ilyennel és kész:) De az tényleg nonszensz hogy egyre több emberen van LV táska:)

Varázsgomba 2010.04.06. 10:36:35

vicces ez az egyre több az LV táska itthon, csak hát azt a kis apróságot kellene megnézni, hogy ezeknek az eredetisége vajon tényleg megvan-e:D mert hát azt azért ne nagyon vegyük készpénznek hogy ezek a kis táskácskák vadul eredetiek, szépen meg lettek vásárolva a különböző távol-keleti áruházakban:D
vagy az itthon elég sűrűn kihasznált piacokon..haha:D

Varázsgomba 2010.04.06. 10:39:55

Az az apróságot, azért ne hagyjuk szem elől, hogy ezek az egyre inkább elterjedő LV táskák azért annyira nem olyan nagyon eredetiek..hihi
hiszen azért elég sokan szerintem nem biztos, hogy az igazi boltban veszik, hanem inkább valamelyik piacon Lúíz Vújton névvel, csak hogy azért kicsit játszhassák magukat a többiek előtt..nah mind1

gf22 2010.04.06. 12:24:23

Hajajajjj, igen. A nagyszerű roma vuittonok, ahol ugye az eredeti táskákon feltüntetett LV nincsen, csak a minta, és azt sem helyesen. De az ""eredeti"" prada és chanel cuccokkal feszítő etnikumnak perfect. Ez engem is dühít kicsit... Mondjuk én ilyen közhelyes márkákat már nem preferálom annyira. Viszont Mandarina Duck nagyszerű. Látom már említésbe jött, és kicsit meg is lepett, mert Magyar o-n ezek miatt az untánzatok miatt az ilyen letisztult, elegáns cuccok elavulnak sajnos.

Töhötömke 2010.04.06. 14:09:22

Én hugomnak Björn Born táskát vettem szülinapjára, nagyon tetszett neki hogy aztán az igazi márkás-e azt nem tudom de engem nem is izgat meg szerintem őt se, örült neki az a lényeg:)

Varázsgomba 2010.04.06. 15:03:53

björn borg az nagyon jó minőség és szerintem gy elég jól elterjedt márka is..igaz, hogy nagyrészt ugye a sportmúltja miatt lettek rá ekkora figyelemmel,d e az mit számít, hogyha a termék amit csinálnak,a z jó minőségű és eladható áru.Szerintem is az a nagyon nagy lényeg, hogy örüljön neki az az ember, akinek adod és tényleg egy kis boldogságot okozzon neki, ha csak egy apró kis táska is az. Amúgy nagyon drága volt?ezek a kézi táskák, vagy amik így vállra vehetők, azok elég korrekt árban mozognak, és amellett, hogy széles körben elérhetőek, szerintem pont úgy vannak kitalálva, ahogy annak lennie kell:D
úgyhogy jó választás volt..ő mit vett neked?:D
hihi

Töhötömke 2010.04.06. 17:04:44

Nem volt vészes.10ezer... De úgy voltam vele hogy rászánom, egyszer volt 18 éves:)

boggantyú 2010.04.07. 11:34:39

Csodálatos ez a táska. Más színekben tuttancs, hogy nem kellene de ííígy.... szuper. Gondolom az ára is..;)) Meg igazából szerintem ezt az eredeti guccit new yorkban, vagy francia országban díjaznák, így nyilván én soha nem fogok ilyet a kezemben tartani itt. :)

Alices 2010.04.15. 09:35:35

Majd akkor lesz a kezembe eredeti gucci táska, ha valami filmsztárrá változok :) Addig sajnos nem tehetem meg, hogy minden héten más-más színű guccival villogjak az utcán vagy esetleg a suliban.

baba84 2010.04.15. 10:29:28

Szerintem ha ilyennel járkálnék, senki nem hinné el, hogy eredeti, csakha megfelelő körítés lenne mellette(mondjuk egy fehér szőrmekabát :) ) Külföldön ez meg akkor menő, ha már akkor hordod amikor még venni se lehet :)

csinoska05 2010.04.15. 12:18:41

@baba84: Lehet, hogy még körítéssel sem:) Van egy osztálytársam aki mindig Guess cuccokban jár és mivel ismerjük tudjuk, hogy nem kamu. Dehát nem minden a márka, szegény egyszer kiborította a táskáját és csak úgy repültek az intim dolgok:)

baba84 2010.04.15. 13:38:32

Ezért jó ha az ilyen dolgokat külön rekeszben tartja az ember vagy valamilyen tartóban, mert kellemetlen dolgok történhetnek mint írtad is :)

Alices 2010.04.15. 15:21:37

Az tuti hogy kellemetlenséget okozhat :)
Hallottam már 1-2 durva sztorit.
A márkás táskákhoz márkás ruhák valók. De nem?

Dódi_ 2010.04.23. 09:36:37

Az, hogy a márkás táskákhoz márkás ruhák valók, az nem feltétlen igaz szerintem. Fellehet dobni egy egyszerű ruhát is bevállalósabb táskával, meg fordítva is.

stuncenpudli 2010.04.23. 10:42:40

Attól függ ki mit szeret aki meg teheti nyilván márkásat fog venni aki nem az pedig nem márkásat ettől függetlenül még egy olcsó ruha is nézhet ki olyan jól és még akár lehet olyan tartós is, az hogy márkás az csak egy kis jelzést jelent. semmi többet!
nekem például ami márkás az egyedül a táskám, ami véletlenül egy Gucci Joy Boston :) Egyébként szinte minden más ruhadarabomat, 3000 Ft alatt vettem, és még soha senki nem szolt meg érte...

emeseee 2010.04.23. 10:56:48

Huhh, én abban hiszek, hogy egy egyszerű ruhát egy nagyon frankó cipővel, és táskával fel lehet dobni. Én megfogadtam, hogy a továbbiakban így fogok öltözködni. Egyszerű ruha, fullos cipi, és táska. :P

Dódi_ 2010.04.23. 11:32:59

emeseee igazat hagyok! A kiegészítők mindig sokat dobnak. Tavasszal- nyáron éljenek a kiegészítők, sok-sok színes vidám ékszer, ez-az-amaz! :)

stuncenpudli 2010.04.23. 13:38:39

Ezekben teljesen mellétek kell hogy álljak... A kiegészítők is nagyon fontosak, még ha nem is vettem bele őket az előző hozzászólásomba.

emeseee 2010.04.23. 14:02:02

Én az ékszereket hajlamos vagyok elhagyni sajnos. Annyira nem szeressem őket... Inkább cipőkre költöm azt a pénzt. :)

Dódi_ 2010.04.23. 14:06:39

Én se vagyok ékszeres. Sőt!!! Se nyaklánc, se fülbevaló, se gyűrű. Piercingjeim vannak, annyi elég :) Sose voltam úgy igazán oda az ékszerekért, csak buliba hordok, de oda se feltétlen. Majd lehet, ahogy idősödök...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása